You are viewing a single comment's thread from:

RE: Review of Perak Lane Fish Head Rice Vermicelli 【霹靂冷魚頭米粉】

in #steempress6 years ago (edited)

如果介紹地道美食的話, 建議可以參考 @yanyanbebe 的post. 吃貨日記-北海道會席料理/牛/海膽飯/Foodie Diary-Kaiseiki Ryori/Beef/Sea Urchin Rice/먹보 일기-카이세기 요리/소고기/섬게 덮밥 ulog#028 tags 可以用上 SWMCHALLENGE TRAVELFEED 甚至CN-CURATION , 另外在文末 使用 @steemitworldmap, 這個SWM具體的方法我就不太清楚了, 可以問一問 @yanyanbebe .

中英排版還是相當令人垂延欲滴!!

Sort:  

Steemitworldmap 是一個網站...到那個網找到自己想說的地點
按code...再點一下你想要的地方
那下面就會出了一個經緯度之類的code
把他copy到文末 就可以參加swmchallenge 跟tag steemitworldmap

Posted using Partiko iOS

多謝兩位既分享,我唸下的tag點取捨先,五個真係唔夠用。@yanyanbebe 妳個blog個格式真係設計得好精緻,期待妳寫多的關於港澳的美食景點。

謝謝贊賞呀!!!! 加油!

@yanyanbebe 我淨系齋介紹美食無旅遊景點用 swmchallege & travelfeed 都無問題? 好似睇到淨系我一個人甘。

甘用food 唔用travelfeed
Swmchallenge 都可以既

Posted using Partiko iOS

@minloulou @yanyanbebe 多謝大腿代錢入我袋。

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63755.07
ETH 3328.24
USDT 1.00
SBD 3.91