9 Günlük tatil bitti ve Ben Steemit Aileme Kavuştum

in #steempress6 years ago (edited)

uzun bir aradan soran pc başına nihayet geçebildim. bizim buralar da bayram oldukça yoğun geçiyor bundan dolayı hiç fırsat bulup da siteye giremedim 9 günlük bayram tatili bitti gelen misafirler evlerine döndü bende fırsat buldum yazmaya. bu bayram hem misafir ağırladık hem misafirliğe gittik yani dolu dolu gecen bir bayram yaşadık.

arefe günü de başlayan yoğunluk arefe günü gerçi hep alış veriş yapmak durumunda kaldım ilk alışveriş kendim cebimden yaptım sonra büyük abimi yakaladım onula çıktım alışverişe cebini boşaltım eve geldik Antalya daki Abim gelmişti bu sefer onula çıktım alışverişe ilk defa bu kadar çok alışveriş yaptım sanırım ama bu alışverişler maalesef şahsıma yapmadım evin eksikleri ve bayram hazırlığı


bayramın ilk günü bizimkiler kahvaltıdan toplanır hep beraber kahvaltı yapılır bayramlaşma yapılır biz ilk gün bir yere çıkmayız bize misafir çok gelir kurban bizden kesilir öğlen yemeği bizden yapılır. öğlen yemeği 47 tabak kavurma doldurduğumu hatırlıyorum odan daha gelmeyenler çoktu hepsi gelseydi kocaman bir aileden ziyade kocaman bir aşiret olmuşuz bazen arkadaşlarım takılır bir parti kurun ful alırsınız :)) bende Allah daha ziyade etsin deyin maşallah

sora hep beraber mezarlık ziyareti gerçekleştiririz babamın kabrini ziyaret ederiz ondan sonra akraba dan olan yaşlı hasat ziyaretleri gerçekleşir ben bayramları seviyorum ne kadar yorulsam da bütün aile bir aradan ol-masadan büyük bir kısmı bir araya geliyor hasret gideriyoruz eskilerden bahsederiz yaşadığımız anıları anlatırız soran bayram bitter herkes dağılır ta diğer bayrama kadar. bayramlar buluşma anımız buluşma yerimiz hasret giderdiğim izdir. şuan herkes dağıldı ramazan bayramından inşallah tekrar eksiksiz bir arada oluruz.


Posted from my blog with SteemPress : https://neclatenekeci.000webhostapp.com/2018/08/9-gunluk-tatil-bitti-ve-ben-steemit-aileme-kavustum

Sort:  

Hi @neclatenekeci,
Thank you for participating in the #travelfeed curated tag. To maintain a level of quality on the project we have certain criteria that must be met for participation. Please review the following: https://steemit.com/travelfeed/@travelfeed/how-to-participate-use-travelfeed-in-your-posts
We require at least 250 words in English. (The language of your post was automatically detected, if your English text is at least 250 words long, please ignore this message.)
Thank you very much for your interest and we hope to read some great travel articles from you soon!
Regards, @travelfeed


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Necla hanım güzel post olmuş elinize sağlık travelfeed etiketini güncellenseniz daha iyi olur.

Teşekkür ederim güncellendi ☺

Merhaba. Yazınız C² ekibi değerlendirmesi ile @trliste kürasyon kuyruğu tarafından oylanmıştır. Sevgiler.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by neclatenekeci from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 63041.44
ETH 2985.81
USDT 1.00
SBD 3.61