Bir Başarı Hikayesi

in #steempress6 years ago (edited)

 

Mevsim ilk bahar yaş 18 hayatın en güzel yıllarıydı hayat dolu bir geç idi Ayşe içi kıpır kıpır geçliğin verdiği enerji ile başaramayacağın hiçbir iş yoktu. Ancak Ayşe okula gitmeyi çok istemiş ailesi mevsimlik işçisi olduğu için sadece ilkokul üçüncü Sınıfa kadar okutmuş okuldan çıkarılmıştı. Okuyamamanın acısı hep içindeydi bir gün bende bir diploma alacağım umudu hep vardı. okumanı bir yolu olmalıydı bununla ilgili araştırmalar yapardı. Açık öğretim vardı ancak okul harcı olduğu için açık tandan okuyamıyordu öncelikle okul harcın bula bilmesi gerekiyordu bir gün bir arkadaşına yolda rastlıyor hal hatır konuşurken Ayşe soruyor arkadaşına nereye gidiyorsun diye ilçe müftülüğüne gidiyorum açıktan okuyorum ancak ailemin durumu iyi değil müftülük bana bir hayır sever bulmuş harcımı ödüyor ben okulumu okuyorum bunu duyunca Ayşe çok sevinerek bana da yardım ederler im? Bende çok okumak istiyorum der. Arkadaşı hadde birlikte gidelim sende bir şansını dene buna Ayşe çok mutlu olur müftülüğün yolunu tutarlar. Müftülükten yetkili biri ile görüşürler Ayşe durumunu anlatır, müftülük yetkilisi durumuna çok üzülür araştırayım bir hayır sever biri olursa sana yönlendiririm tam demişti ki bir ses ben üstlenirim tüm okul masrafların. Bu ses nereden geliyordu herkes etrafına bakınırken o sesin sahibi bir geçti yılar önce bende burada hayır sever birinin desteğini aldım ve okudum doktor Oldum. şimdi benim birini ellinde tutma lazım dedi. bunu için gelmiştim ve konuşmalarınıza şahit oldum. Ayşe ye ben yardım edeceğim. Ayşe’nin gözleri dolu dolu olmuştu mutlaktan bağlamalık olmuş çok teşekkür ederim dedi Doktor Bey dedi. Doktor Rica ederim dedi ama bir şartım var dedi derslerin çok iyi çalışıp bir meslek sahibi olmalısın ve sende yardım ellini, yardıma ihtiyacı olanlar, uzatacağına söz ver bana. Ayşe; bütün kalbimle evet çok çalışacağım ve topluma faydalı bir birey olacağım inşallah. Sözünü verdi doktor Beye


Ayşe’nin kaydı yapılır Orta öğrenime artık Ayşe’nin bir hedefi var Başarlı olmak hiç zaman kaybetmeden kitaplarını alır ders çalışmaya başlar elline bir fırsat geçmiş bunu çok iyi değerlendirmeli ve öylede yapıyordu zaman su gibi geçiyordu girdiği sınavlarda hep yüksek puanlar alıyordu büyük gün gelmişti artık Ayşe için. heyecan sarmıştı tüm bedenini bu sınavı vermeliydi yüksek bir puan almalıydı öylede odu tercihleri arasında Doktorluk. Da vardı ve artık Ayşe bir tüp öğrencisiydi onu için buralara kadar gelmek hayaldi istedi gerçek oldu her şeyin başında gerçekten bir şeyi istemekle olur Ayşe artık staj yapması gerekiyordu stajın onu elinde tutan yardım eden hayır sever doktorun Yanında yapar Ayşe artık bir doktor. Ner den nereye azimli davrandı çalıştı ve kazandı şuan iki öğrenciye burs veriyor Ayşe doktor. Çok güzel bir yardım ağı oluşturmuşlar kendi okuyup bir yere geldiğinde o da başka birini ellinde tutması. insani görevimizdir aslıda Rabbimden diliyorum yardıma muhtaç olan herkim varsa yardım elli uzanır ve her kimin yardım etme göçüne sahip ama yardım etmiyorsa Rabbim de onlara hayır yapma zevkini versin inşallah.




Posted from my blog with SteemPress : https://neclatenekeci.000webhostapp.com/2018/07/bir-basari-hikayesi

Sort:  

güzel bir başarı ve yardımlaşma hikâyesiydi, teşekkürler:)

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by neclatenekeci from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64231.88
ETH 3128.59
USDT 1.00
SBD 3.95