Steemit üzerinde kazanç için sabır faktörünün önemi / İnternetten para kazanma yöntemleri #4

in #steempress6 years ago


Bu yazı dizisine başladığımdan beri Steemit üzerinde kazanç sağlayabileceğiniz farklı bir sürü kaynak olduğundan bahsediyorum ve kazanmak için gerekli olan ufak detayları sizinle paylaşıyorum. En başından beri söylediğim ve şu anda da tekrarlamak istediğim bir şey var, Steemit üzerinde kazanmak istiyorsanız sabırlı olmalısınız. Şu ana kadar bir çok arkadaşım sisteme kayıt oldu ancak sadece bir kaç tanesi sistem üzerinde süreklilik sürdürebildi. Bunun nedeni tamamen sabırsızlık. Bazıları için kazanç yetersiz geliyor. Sürekliliği devam ettirip kazançlarını yükseltebileceklerine inanmıyorlar. Bazıları ise en başından denedikleri sistemden upvote alamayınca doğrudan vazgeçip sistemi terk ediyor. Ancak bu çok yanlış. Bu yazıda bu konuyu örnekleriyle birlikte anlatacağım.


Bu benim Steemit'e ilk girişim. 8 ay önce kendimi tanıttığım bir blog ile başlamış, sonrasında bir kaç fotoğraf ve bir kaç blog ile devam etmişim. Kazanç ortada. Yok denecek kadar az durumda.


Sonrasında ise yavaş yavaş sistemlere dahil olmaya başlamışım. utopian-io ile başlayım dmania ile devam eden silsile yine hüsranla tamamlanmış. Tüm bu örneklerle beraber ekstra olarak DTube sistemini de denemişim ve yine kazanç elde edememişim.


1 aylık denemelerin sonucunda ise sonunda utopian-io üzerinden biraz gelir elde etmeye başlamışım. Geriye dönüp baktığımda ise şunları fark ediyorum.

  • Hata 1 : Bir çok farklı sisteme dahil olmuşum ve bir çok deneme yapmışım ancak yeteri kadar özen göstermeden farklı şeylere yönelmişim. Devamlılık çok önemli!
  • Hata 2 : Ürettiğim içerikler çok kaliteli değil. Hatta bir çoğu para kazanma kaygısıyla başlayıp aceleyle hazırlanmış ve yeteri kazan özen gösterilmemiş şeyler. İçerik kalitesi en önemli şey!
İncelediğim zaman şunu fark ettim. Bir süredir utopian-io üzerinde çalışıyordum ve devamlılık sağlamıştım. Dolayısıyla bu oyların gelmesi benim için sürpriz olmadı. Tam burada devamlılığın ve içerik kalitesinin önemini fark ettim. Zira utopian-io moderasyon ile yönetilen bir sistem. Yani her içeriğiniz moderatörler tarafından incelemeye alınıyor ve onlar onayladığı taktirde oy elde edebiliyorsunuz. Dolayısıyla oy alabiliyor olmanız kaliteli içerikler ürettiğiniz anlamına geliyor. Burada da kalitenin önemini fark etmiş oldum.



...ve şu anki durum bu şekilde.

SteemPress gelirim neredeyse düzenli. Hala daha yüksek oranda upvote alamıyorum ancak zamanla artacağına eminim. Şu anda bir yandan kendi çektiğim videoları DTube'a yüklüyorum, bir yandan da SteepShot üzerinden düzenli paylaşımlarda bulunuyorum. Şu anda ikisinden de upvote alabilmiş değilim ancak düzenli bir şekilde paylaşıma devam edersem geleceğine inanıyorum.

Bundan önce uzunca bir süre DLive yayınları üzerinde çalıştım. Yaptığım ilk bir kaç yayına upvote gelmedi ancak sonrasında neredeyse günde 2 kez upvote aldığım oldu. Steepshot ve DTube konusunda bu yüzden bu kadar rahat hissediyorum.

Biliyorum ki bir çok kişi sadece Steemit üzerinden tüm gelirini elde etmek ve başka bir işle uğraşmadan, gününü Steemit için içerik üreterek geçirmek istiyor. Ben de bunlardan biriyim. Bu yazı dizisinde anlatmaya çalıştığım konu ise aslında tamamen bu. Sabah uyanıp kahvaltıdan sonra bir blog yazabilir ve SteemPress üzerinden paylaşabilir, öğle saatlerinde gün ışığı yerindeyken videonuzu çekebilir ve DTube'a yükleyebilir, sonrasında dışarı çıkıp gezerken çektiğiniz fotoğrafları SteepShot üzerinden paylaşabilir, günün sonunda kalan boş vakitlerinizi oyun oynayarak değerlendirirken de DLive üzerinden yayın yapabilirsiniz. Hepsinden upvote aldığımızı düşünürsek, günde 4 farklı kaynaktan upvote almış oluyoruz. Bu bence harika bir rakam. Arada sırada başka uygulamalar üzerinden daha fazla vakit alan işlerinizi de yayınlama imkanınız olduğunu unutmayın.

Sabırlı olun, özgün olun, kaliteli olun.


all image source


Posted from my blog with SteemPress : https://nerueger.timeets.com/2018/08/09/steemit-uzerinde-kazanc-icin-sabir-faktorunun-onemi-internetten-para-kazanma-yontemleri-4/

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61562.85
ETH 2891.34
USDT 1.00
SBD 3.43