Dowcip o żydach #1

in #steempress6 years ago


Ksiądz przychodzi do spowiedzi i mówi:

  • proszę księdza bo ja w czasie wojny ukrywałem żyda w piwnicy
  • to nie jest zły uczynek
  • no ale proszę księdza on mi płacił 100 złotych dziennie
  • to nic ryzykowałeś życie
    Dziadek odchodzi ale po chwili wraca i mówi:
  • to może powinien mu powiedzieć że wojna się już skończyła?
    ***

    Żydowi, Murzynowi i Niemcowi urodzili się synowie (wszyscy tacy sami).
    Pielęgniarka zapomniała ich oznaczyć i nie wiedziała, który jest czyj.
  • Przepraszam panów ale nie wiem, który to czyj bo zapomniałam oznaczyć. Proszę wejść może panowie poznają.
    Wchodzi i wychodzi Żyd:
  • Wszystkie takie same nie mam pojęcia.
    ... Wchodzi i wychodzi Murzyn:
  • Myślałem, że mój będzie czarny ale jednak i to nie. Nie mam pojęcia.
    Wchodzi Niemiec, wychodzi z dzieckiem na ręce i mówi:
  • Ten jest mój, tamten żyda a Tamten Murzyna.
  • Skąd wiesz?
  • Wszedłem i powiedziałem "heil Hitler". Mój się wyprostował, Żyda się zesrał a Murzyna posprzątał.
    ***

    Przychodzi stary żyd do rabina i prosi o pomoc:
  • Rabe jak to jest możliwe. Ja mam prawie 90 lat, moja żona ma 30 lat i wczoraj zakomunikowała mi, że jest ze mną w ciąży. Przecież Rabe ja już od 3o lat nic... Jak to?
    Na to rabin:
  • Przypomina mi się pewna opowieść: "pewien król poszedł na polowanie na lwa. z rostargnienia zamiast strzelby zabrał ze sobą parasol. idzie przez las, idzie, aż tu nagle wyskakuje na niego ogromny lew. król czym prędzej wyciąga strzelbę naciska spust, i okazuje się, że to parasol. równocześnie słychać strzał, lew pada nie żywy"
  • Nie możliwe Rabe - mówi żyd - ktoś musiał strzelić z boku
  • No właśnie....

 

 


Posted from my blog with SteemPress : http://parchy.pl/2018/06/06/dowcip-o-zydach-1/

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62559.43
ETH 3092.10
USDT 1.00
SBD 3.86