Bitexen Hediyeleri Devam Ediyor

in #steempress6 years ago

Herkese merhaba,

İçinde bulunduğum özel şartlardan dolayı uzun zamandır buralarda gözükemedim. Şimdi karşınızdayım. Bu yazımda sizlerle henüz yeni öğrendiğim bir sistemden bahsedeceğim.

BITEXEN:


 

Exen Coin dünyada lk kez bir borsanın tümünü kullanıcılarına ücretsiz dağıtıp, tümünü geri satın almayı taahhüt ettiği bir kripto paradır.

Sistem ilk çıktığında ilk 10000 üyeye 100 coin dağıttı şimdi üye olan herkese de 25 coin vermeye devam ediyor. Exen coin'in kuru sürekli iniş çıkış gösterse de yeri geldiği zaman güzel bir değer kazanacağını düşünüyorum.

Sizinde hediye 25 coininizi almanızı tavsiye ediyorum.

Ayrıca;

Sistemde sadece üye olana değil, üye olan kişiye referans olana da ayrı bir ödül veriliyor. Mesela ben buraya kendi referans linkimi bırakacağım. Sizler bu linkle girip üye olursanız hem siz hemde ben kazanacağım. Kendi üyeliğiniz oluştuktan sonra kendi referans linkinizi kullanarak insanları siteye üye edip onlara da kazandırabilir aynı zamanda kendinizde kazanabilirsiniz. Yapmanız gereken tek şey üye olmak ve profili yeşillendirmek.

Profili onaylatabilmek için iki aşama var bunlardan biri kimlik fotoğrafı diğeri ise e-devlet üzerinden alınmış ikametgah belgesi. Bu iki belgeyi sisteme yükledikten maksimum 3 gün içerisinde profiliniz onaylanacaktır.

Ayrıca belirtmeliyim ki Bitexen projesi İstanbul Teknik Üniversitesi Teknokent bünyesinde çalışan bir projedir bu yüzden bana gayet güven verdi. Üye olmak için aşağıya linki bırakıyorum. Diğer yazılarımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın.

ÜYELİK LİNKİ:

https://www.bitexen.com/?ref=8142406

 


Posted from my blog with SteemPress : https://sametceylan.timeets.xyz/2018/09/16/bitexen-hediyeleri-devam-ediyor/

Sort:  

This post has received a $38.37 % upvote from @siditech thanks to: @sametceylan.
Here's a banana! banana-small.png

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64038.60
ETH 3148.89
USDT 1.00
SBD 3.97