Doğadan

in #steempress6 years ago

Herkese merhaba,

Güzel bir sabaha merhaba dedikten sonra bilgisayarımı elime aldım ve sizler için bir yazı hazırlamaya karar verdim.

Bu yazımda doğaya çıktığım zaman fotoğraflamayı sevdiğim bir kaç kareden bahsedeceğim. Daha önce bir çok fotoğraf tekniğine değinmiştim yeterince teknik konuşmalar yaptığımı düşünüyorum. Artık ürünü görme zamanı. Yani direkt olarak fotoğraflarımı ve fotoğrafları çekerken hissettiğim duyguları sizlerle paylaşacağım.

İlk fotoğraf olarak bir kompozisyon çalışmamı sizlerle paylaşacağım.


Bu fotoğrafta kozalaklar orada durmuyordu. Ben çiçeğin yanına iki adet kozalak koydum. Bu çiçeği seçmemin bir sebebi vardı. Çiçek çok güzel olduğu için değil. Çiçeğe düşen ışık harika olduğu için. Arka tarafa düşen gölgeye ve çiçeğin üzerine düşen ışığa dikkat edin. Işık özenle dağılmış gibi. Bir öz eleştiri de bulunacağım.

Kozalaklar biraz sönük kalmış gibi daha ön plana çıkarabilirdim onları. Ama her fotoğraf bize bir fotoğrafın dışında birde tecrübe kazandırır.

Devam edelim.


Çiçeğin üzerinde sinek yerine bir kelebek olmasını çok isterdim ama doğa sizin istekleriniz değil sistemde ki düzen karar verir.

Sineği görüp yoluma devam edebilirdim. Ama oda doğanın bir gerçeği. Hangimiz pikniğe çıktığımız zaman sivrisineklerle uğraşmıyoruz. Doğa denince akla mis kokulu çiçekler, şarkı söyleyen kuşlar gelir. Ama sinekler ve haşerelerde doğanın bir gerçeği. Tıpkı domuzlar kurtlar ve diğer vahşi hayvanlar gibi.

Şimdilik iki adet fotoğraf paylaşmak istedim. Son paylaşacağım fotoğraf bir yansıma fotoğrafı olduğu için ona bir sonraki yazımda uzun uzun değinmek istiyorum.

Kendinize iyi bakın. Sevgilerle...


Posted from my blog with SteemPress : https://sametceylan.timeets.xyz/2018/07/13/dogadan/

Sort:  

Nice shots!

Daha çok fotoğraf görmek istiyoruz.

Umarım yazıların daha çok insana ulaşır ve hakettiğin yere gelirsin kardeşim.

Thank you so much so much for sharing a post with us.Post is very good.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60805.28
ETH 2912.27
USDT 1.00
SBD 3.59