İyilik Nedir?

in #steempress6 years ago (edited)

Herkese merhaba, yazıma başlamadan önce şunu belirtmek istiyorum. Şuan dagdayim ve haliyle bilgisayarim yanımda değil size anlık olarak telefonumdan çektiğim bir kac kareyi, doğada karşılaştığım muhteşem bir olayı, olayın sıcağı sıcağına paylaşmak istedim saatim 18:53 ü gösteriyor bu yazıyı telefondan yazıyorum. Yazım hatalarım için affınıza sığınıyorum.

Yukarıda belirttiğim gibi şuanda dagdayim. Neden diye soracak olursanız, küçükbaş hayvancılık yapıyoruz ve şuan cobanimiza yardımcı olmak için dagdayim. Yani birnevi dağda ki çobanım. Ve cevap veriyorum, benim oyumla hepinizin oyu bir. Steemit'te başka tabi... Bulunduğum ortami bir iki fotoğrafla size gostermek istiyorum.

dsc_0320.jpg

dsc_0319.jpg

5007incih6399344.jpg

Doğada yürümek bile tecrübe isteyen bir iş. Eger birde 300 tane hayvan sizin sorumlulugunuzdaysa kendi ihtiyaçlarınızı karsilamaniz daha da güç olacaktır. En büyük sıkıntı olarak insanların aklına ilk elektiriksizlik gelir. Ama burada elektrik bile son arananlarda.

Yaklaşık 3 saattir koyun guduyorum. O kadar susadım ki, dudaklarim kupkuruydu. Akşam 10'a kadar su içmeyecektim yanıma su almamıştım. Dayanırım diyerek yoluma devam ettim ama gerçekten çok zorlanıyordum.

Başlıkta iyilik nedir yazıyor. Peki sizce iyilik nedir?

İyilik sadece insanlarin hayatını kolaylaştırmak için yapilan eylemler midir? Yada kötü olan birseyi yapmamak mıdır? "Olması gereken şeylerin adını iyilik yapmak koymuşlar." Sagopa Kajmer.

Bence iyilik sadece insanlar için değil yaşayan bütün canlılar için yapılan eylemdir. Az önce susuzlugumdan bahsettim ve saat 10 da eve dönünce suyumu içeceğimi söyledim. Peki bu sıcak yaz günlerinde eve dönmek için saati olmayanlar ne yapacak? Yada bir evi bile olmayanlar? Evet doğada yapayalnız yaşayan hayvanlardan bahsediyorum. Kuşlardan, tilkilerden, tavsanlardan bahsediyorum. Bu hayvanların vuslat diye bekledikleri bir saat yok yada dönünce ihtiyaclarini giderecekleri bir ev yok. Onların evi işte burası doğa. İyilik Nedir sorusuna bir fotoğrafla yanıt vermek istiyorum.

2112incie1113020.jpg

İşte iyilik kaynak suyunu yerin altından çıkarıp bütün insanlığa armağan etmektir. Onca susuzlugum az önce son buldu ve bu suyu açığa çıkaran kişinin gerçekten iyilik adına yaptığına inandığım için sizlerle paylaşmak istedim. Evet işte iyilik budur. Sadece gelen geçen insanların değil kuslarinda tilkilerinde tavsanlarinda ihtiyacını karşılamak için çaba sarf etmektir. Diğer yazılarımda gorusunceye dek hoşçakalin...

 


Posted from my blog with SteemPress : https://sametceylan.timeets.xyz/2018/07/11/iyilik-nedir/

Sort:  

Can i translate this somewhere..
Followed you...

Thank you so much

Blog yazdığını yeni gördüm dostum yazıların harika bu tarz paylaşımlarını daha sık görürüz umarım

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60986.03
ETH 2921.26
USDT 1.00
SBD 3.57