Hevesinize Dur Diyin!

in #steempress5 years ago

Heves karakterimizin bize naif bir oyunu. Her gün yesek bıkarız ama hiç yememişken bile özleyebileceğimiz onlarca yemek var. Mesela ben mango meyvesini çok severim ama hiç yemedim sadece suyunu içmişliğim var. Hiç dokunmadan özleyebileceğimiz insanlar var. Klişe olacak ama Atatürk… Veya hiç binmesek de bisiklet sürmenin eğlenceli olduğundan eminizdir çocuksak. Ağlaya ağlaya ya da güle oynaya isteriz heves ettiğimiz şeyleri. Kimi kavuşunca huzur verir kimi de acı…

Kavuşmak için çaba göstermek gerektiğinde en çok neye çaba gösteriyorsak en çok ona hevesliyizdir aslında. Bu yüzden ben aldatmanın "bir anlık heves" olmadığı kanısındayım. İlk boş anında yakalıyor sizi değil mi başkaları? Veya siz hiç gülümsememişsinizdir de onlar havadan nem kapıp sizden hoşlanmıştır. Hatta siz bunu saklamak bile istemediniz ama ilişkinizin bitmesinden çok korkup tek ayak üstünde bugüne kadarki rekorunuzu ondan kırdınız değil mi? Hepsi yalan. Herkes ne kadar yalancıysa bunlar da o kadar yalan.

Kimseyi insan olduğu için kınayamam. Bu yüzden kimseyi karşısındakini aldattığında kınamam. Başıma gelmesini hiç istemezdim. Başıma geldi demek olur bu ama aslen öyle değil tam da. Ben başıma geldiği fikriyle yaşıyorum sadece. Başıma geldiğinden şüphe bile duymadım bugüne kadar. Fakat hepimiz insanız değil mi? Dünyanın bir yerlerinde birisi açsa bu biz de olabilirdik. Veyahut dünyanın bir yerlerinde birisi evlatlık olduğunu 48 yaşında tesadüfen öğrenebiliyorsa biz de de 29 yaşımızda öğrenebiliriz. Bunun gibi dünyanın bir yerlerinde biri aldatılıyorsa ve haberi olmasını geç ruhu bile duymuyorsa bu biz de olabiliriz ve bu örnekleri çoğaltmamız da mümkün.

N'apalım o zaman yaşamayalım mı? Hayır tabi ki de. Heveslerimizi dizginlemeyi öğrenebiliriz bu istenmeyen şey veya türevleri için. Doğru insanla karşılaştım sanmak da bir hevesin oyunu olabilir. Bu yüzden en başta hevesin naif bir oyun olduğundan bahsettim. Hevese kapılıp sonunda ağlamak mı yoksa heveslerimizi dizginleyip doğru hamleler yapmak mı doğrusu olur? Hevesinizin oyununa gelmeyin…

kaynak

Sıradaki yazıda görüşmek üzere,
Hoşçakalın!



Posted from my blog with SteemPress : https://sessizce.000webhostapp.com/2019/07/hevesinize-dur-diyin

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 66996.44
ETH 3098.15
USDT 1.00
SBD 3.72