You are viewing a single comment's thread from:

RE: SteemPress | Steemit

in #steempress6 years ago

Ben de steempressi ilk defa bugün kullandım, ama bir de yazı için bot kullanma hatasına düştüm. Steempress %15 toplam ödülden kesinti alıyormuş. Yani verdiğini geri alma hatta fazlasını alabilme durumu oluyor. Bundan sonra sanırım hesapta sbd olmaz ve bor kullanamayacaksam steempressi tercih ederim. Tabii o zaman da oy verir mi ya da ne kadarlık oy verir bilemiyorum.

Sort:  

Buarada steempress tag i kullanmak zorunlu değil. İlk sıraya tr koyabilirsin.

Tamamdır hocam teşekkür ederim bilgilendirme için. Bu %15 olayını daha önce farketmiştim. Bugün bu konuyu düşünmüştüm aslında, sizin de değindiğiniz iyi oldu.

SteemPress'i ya zor zamanlarda kullanırım ya da cebimin delik olduğu vakitlerde. :D

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63161.84
ETH 3061.57
USDT 1.00
SBD 3.97