You are viewing a single comment's thread from:

RE: ”Internetului i-au Crescut Bani” – educație cripto și blockchain relaxată

in #steemromania4 years ago

Un prieten de-al meu a vrut sa cumpere BTC prin trade.bitcoinromania.ro iar ei nu au proceduri simple ca la Poloniex sau Binance, trebuie intai sa initiezi comanda si apoi sa transferi banii la ei in cont. Cand a vrut sa le transfere banii nu au putut sa faca asta, avand cont la BT, iar a doua zi l-a sunat o doamna de la BT si i-a spus ca daca mai incearca sa cumpere BTC ii inchid contul la ei la banca. Legat de astfel de situatii sunt curios, care este relatia lor cu bancile din RO.

Sort:  

Am dat intrebarea mai departe, revin cand am raspuns :)

Pe partea de lei cand fac tranzactii nu lasa niciun semn cum ca ar fi ceva legat de cripto, cu bitcoin romania isi dau seama imedia pentru ca e in nume. Dar cu LDV tre sa faca cercetari avansate pentru a-si da seama. Iar pentru euro se lucreaza cu banci din lituania care nu sunt suparete pe btc :).

Deci prietenul tau nu ar mai avea problemele astea cu cei de la LDV :). Si in afara de parteneriatul pe care il am, e si parerea comunitatii ca sunt printre cei mai ok.

Mersi mult. O sa il anunt in legatura cu exchangeu asta si si il am la bookmarks acum. Imi place sa am alternative.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65992.78
ETH 3014.98
USDT 1.00
SBD 3.75