Brand Ambassador for LDV Bank Crypto Exchange

Brand Ambassador ldv.png
"DO MORE OF WHAT MAKES YOU AWESOME"
Asta mi-am propus la inceput de an. Voi stiti ca atunci cand faci un lucru cu impact, Universul iti raspunde.

Asa ca incepand de azi, voi fi #BrandAmbassador pentru LDV Bank Crypto Exchange . Cu un plan interesant de awareness, sesiuni de meetup, hackathons, AMA sessions, workshop-uri, tutoriale, prezenta pe mai multe canale social media dar si deschiderea de noi Crypto Spot-uri, voi fi si mai prezent pe online, dar si offline, alaturi de voi, pasionatii de blockchain & cripto.

Multumesc Marius Morra pentru intro in comunitatea cripto:

"🧨🧨🧨Anunț important pentru întreaga noastră comunitate:

Pe Gabi Dumitriu il stim de anul trecut, cand a devenit clientul nostru. Si cum noi devenim prieteni cu clientii nostri am inceput sa vorbim una-alta si am aflat o groaza de lucruri interesante:

Gabi e din Iasi si e unul din cei ce au prins fenomenul Cripto relativ de la inceputuri(2013), ba chiar si-a cunoscut sotia cu ocazia unei intalniri legate de bitcoin (how cool is that?😍)

A avut in trecut mai multe proiecte pe blockchain: Litecoinromania, MoodCrawler, Cryptodomainer, Cryptospaceinitiative, Kwadnation, SteemX15, Localis, Marquetis iar ultimul, Shopfit.

Pentru ca ne gandeam deja la un program de ambasadori, Gabi a venit ca omul potrivit la locul potrivit, asa ca i-am propus sa devina primul nostru Brand Ambassador. I-am cerut sa faca un plan de actiune ca sa vedem ce viziune are. Dupa ce am analizat propunerea lui, care cuprinde un plan interesant de awareness, sesiuni de meetup, hackathons, AMA sessions, workshop-uri, tutoriale, prezenta pe mai multe canale social media dar si deschiderea de noi Crypto Spot-uri, am decis sa facem public anuntul, sa raspandim mai departe vibe-ul si energia cu care a venit la noi. 🤩

Sa fie oare vreun semn ca Revolut a avut primul ambasador tot din Iasi? Noi credem ca da!

Gabi, welcome to the team!
Ladies and Gents, we proudly present you Gabi Dumitriu, LDV Crypto Bank's first Brand Ambassador!"

#Gabitheblockchainbuddy #LDVBankCrypto Exchange

Sort:  

Welcome to Steemit @gabi-dumitriu :)

Bine ai venit Gabi! Suna impresionant, asa ca spor la treaba! :)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61451.22
ETH 2929.56
USDT 1.00
SBD 3.65