Capra Noastra Ford Mustang Mach E

In Episodul de azi am savurat o cursa electrizanta cu un Ford Mustang Mach E, oferit de ATI Motors Holding Iasi, Dealer autorizat Ford. Invitatul de azi e un om fain tare, Ionel Pasarica ownerul Capra Noastra, cu care am discutat despre cum am imbinat tehnologia Blockchain cu berea artizanala. Dupa cum bine ati intuit, m-am alaturat cu tot entuziasmul si determinarea de a ajuta un local business si am creat tokenul CapraNoastra($BERE), pe care il puteti folosi fie sa cumparati bere (aveti de unde alege ~17 sortimente in stil belgian), fie sa platiti pentru tururi si experiente artizanale direct la fabricuta.


Premiera absoluta (spuma, cum s-ar spune in termeni de berari) o constituie faptul ca tokenul CapraNoastra($BERE) iti faciliteaza un contract de private sau co-branded label. Adica iti poti face berea ta. Fie ca esti companie, comediant, un bistro mai fistichiu sau vrei sa ai poza ta pe cateva sute de etichete. Faptul ca o parte din fonduri vor fi folosite la marirea capacitatii de productie, marketing, vanzari mai multe peste hotare si chiar construirea unui Beer Experience Center, face proiectul si mai exotic. Bine, el e, dar asta il face si mai si. Mai multe detalii, pe https://bere.capranoastra.ro/
Bineinteles ca a trebuit sa testeze si el ochelarii FPV si condusul putin mai sportiv.
Enjoy.
C.C @steemromania

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61451.22
ETH 2929.56
USDT 1.00
SBD 3.65