Teapa in extrasezon pe litoralul romanesc- Complex Laguna Mamaia Nord

#Biznis pe litoralul românesc
Studiu de caz: Complex Laguna Mamaia Nord
( Mamaia, Bulevardul Mamaia Nord Nr. 32 R, Județul Constanța, Mamaia Nord, 900001 Mamaia, România)
https://www.booking.com/hotel/ro/complex-laguna-mamaia-nord.ro.html?aid=304142;label=gen173nr-1FCCIoggI46AdIIFgEaMABiAEBmAEguAEIyAEM2AEB6AEB-AEGiAIBqAIDuALs2q3rBcACAQ;sid=a4ffd4e82cfddfe373f457577868b74b;label=postbooking_directions#map_opened-hotel_sidebar_static_map
Ne-am luat cazare de pe Booking și am plătit totul în avans, prin transfer bancar. Review-rile erau bune și pozele frumoase.

Asa ca sa stiti de ce sa va feriti, aveti mai jos locatia:

laguna mamaia nord.PNG.

laguna olx.PNG
1.jpg5.jpg
2.jpg

Când am făcut rezervarea, ratingul era mult mai mare și toate review-urile erau pozitive (la partea negativă, ziceau numai că drumul e pietruit si semnalul putin slab la wifi). Între timp, văd că unii au apucat să lase review-uri negative și nu se mai pot face rezervări prin Booking. Măcar atât.

Când am ajuns acolo, am constatat că există mai multe clădiri în acest complex, iar pozele de pe Booking erau din cea mai îngrijită. Noi am primit cazare în alta, dar, totuși, ne-am considerat norocoși: mai exista o a treia clădire, unde oamenii erau cazați cu banii în avans, deși nu avea electricitate. Strategia de succes era să-i sune pe oameni când ei erau în drum spre mare și să li se spună despre “inconvenient”. Când oamenii ajungeau la fața locului, aflau că nu pot fi mutați în altă parte și nici banii înapoi nu-i primesc și mai primeau și bonus de greață de la duamna care-și administrează micul biznis de țepe tocmai din Brașov. Cel puțin, asta susține ea.

Ne-am cazat luni, iar joi ne-au tăiat și nouă curentul. Vineri ne-au tăiat și apa. Joi noaptea au cazat alți oameni care plătiseră în avans. I-au cazat într-o cameră abandonată de alți turiști care și-au băgat picioarele și au plecat mai repede. Nu au făcut curățenie înainte.

În tot acest timp, a venit și ANPC-ul și Poliția (chiar și noi i-am chemat de vreo două ori) și le-au pus în geam proces-verbal de închidere definitivă. Asta se întâmpla miercuri. Vineri, nu mai era nicio foaie pe geam și au început să cazeze din nou. ANPC-ul ne-a zis că la Brașov trebuie să facem sesizare, că acolo e înregistrată firma. O să facem și acolo.

Bonus, la decazare am primit acest e-mail de la Booking.com:
„Buna,
Complex Laguna Mamaia Nord (numărul rezervării: 2378736923) ne-a informat că nu ați făcut check-in în data de 2019-08-26.”

Asta explică de ce nu sunt review-uri negative pe Booking.

Prin contrast, vă las aici o conversație cu sotia și fetița noastră, la lumina lanternei:

“Mami, de ce nu este curent?”
“Pentru că oamenii ăștia de aici, de la pensiune, nu sunt corecți și nu și-au plătit facturile.”
“Dar nu există alți oameni buni, care să plătească facturile?”

Ba da, există mulți oameni buni în lume dar, de obicei, ei trag de pe urma celor care nu sunt corecți, iar asta este a doua lecție despre țepe primită de mine în ultima vreme.

Politia din Mamaia a spus să citesc recenziile altă dată .

P.S. Vă rog să shareuiți, măcar atât să pot face: să răspândesc vestea.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61367.99
ETH 2929.04
USDT 1.00
SBD 3.67