Sekriphaija (Part 16)

in #story6 years ago

Me_river.jpg

Ez dut Nilararen adimena gaizki ikusten. Trenean igo eta azaldu nion. Eta oinez joaten nintzen bitartean begiak urrean ikusi nituen. Bakarrik utziz bakarrik utziz begi urdinen begietan ura asko sufritzen ari nintzen hau .Nila bakardadea besterik ez zen. Baina oraindik bidali nion bakarrik. Hiltzen ari naiz. Etxera etorri nintzen eta Munnan neskatxa batengana joaten zen. Neska txikia Shammi Munna ondoan dagoen etxearen alaba ikusi nituen.

Munna apur bat ahula da Shammi honetan berriro. Munna harami neska ahulentzat esan ohi da. Arraioa oso bat da. Shammi etxera eraman nuen eta Munna harrapatu nuen. Munna murmurikatu eta esan zuen sala kebab mei sorta. Munna-k mintzatu zidan eta esan zuen - Zer da Munna? Munna ukituta biguna esan zuen zerbait anaia. Baina nire etxea hildako hegaztira bidali duzu Shammi-ek etxera bidali du zergatik da Munna zure bizitza zenbat hildakoen hegaztiak?

Munduak umorearen zentzua esan zuen esan zuen ez dela kontua baina gero etxean kalkulatu ahal izango duzu. Orain anaia etxearen lan txiki bat egingo dugu. Haramiren etxetik irten ondoren. Aurretik zurekin hitzarmenik ez dago. Norbaitek anaia gaztearekin hitz egiten du horrela? Ez dakizu zure seme-alabekin hitz egin behar duzu ederki? Munduari esan nion ray Munna ezagutzen al dituzu? Zer diozu? Zergatik ezagutzen duzu? Oso zuhur zara MashaAllah-n.

Shala Munna haurtxoa Munna nire aurrean palmondo batekin zutik dago, Kato oso ausarta da? Munnanei esan nion ondo utzi. Orain esaten didazu noiz nire neska lagunaren aurkeztera? Munna barre egiten eta entzuten nau. Laughing gelditu zen eta esan zuen - Ha ha ha no day brother. Ez nuen zure neska lagunik ikusi. Bai ez duzu neska lagunik.

Sort:  

You forgot to take off your shirt. And good luck with the chaffing walking in wet underwear.

You got a 4.88% upvote from @emperorofnaps courtesy of @atiqadnan!

Want to promote your posts too? Send 0.05+ SBD or STEEM to @emperorofnaps to receive a share of a full upvote every 2.4 hours...Then go relax and take a nap!

To listen to the audio version of this article click on the play image.

Brought to you by @tts. If you find it useful please consider upvoting this reply.

You got a 20.00% upvote from @joeparys! Thank you for your support of our services. To continue your support, please follow and delegate Steem power to @joeparys for daily steem and steem dollar payouts!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64455.55
ETH 3147.84
USDT 1.00
SBD 3.94