Minalini (Part-17)

in #story6 years ago

FB_IMG_1523271099927.jpg

Esan zidaten ihes egin nuen. Ez duzu etorri edo gelditu hemen ikustera. D. Ba al duzu Brahmin bainatu? Guy. Zein da kaltea? Bamun ez da behi bat? D. Baina abestia entzuten duzunean? Guy. Ondoren, itzuli zen zure hitzak entzuteko. Minutu bat iruditu zitzaidan Minnese-ko batek, egun batez, saski beltz bat deitzen nuen. Egun hartan, irakiten jarri zen. Bamunerrek lortu zuen aukera, zorra itzultzeko. Nora joango zara orain? D. Zure atea Guy. Han. Leaf slit D. Nork gehiago dago? Guy. Andre zahar bakarra. Deitu zion. D. Utzi zure etxera. Guy. Zatozte. Beraz, pentsatu nuen. Bi pertsona hauek esan zuten hau. Aurrera, Girijaayak esan zuen: "Baina ihes egin zuen. Zenbat denbora izango da? " Beste lekutara joango gara. Guy. Non? Mathura? D. Mathura ez dago lekurik. Guy. Baina non? D. Auzoa Hitzaldian, bi isilik geratu ziren denbora laburrean. Orduan Mrinalinik esan zuen: "Zuk uste al duzu?" Zergatik ez sinesten? Baina leku hori dago, nahi duzunean, joan zaitezke. Zergatik ez beste leku batera joan orain? D. Non? Guy. Nabadwip. D. Girijaaya, Bhikariik ez duzu magoarik. Ez dizut ezer ezkutatuko. Berezia zara Navadwipera joatea erabaki nuen. Guy. Bakarrik joan egingo al da? D. Non aurkitu dezaket bazkide bat? Guy. (Kantuz kantatzen) "Oh, hodeietan, hankak, chhatkini-k erradiatzen du. Noren errenta errenta irabazten ari zaren || Argi irribarrea hodeietan, big maite dut, egin nahi duen guztia, joan goriziya ". Zer da misterioa, girigaya? Guy. Joan egingo naiz D. Benetan? Guy. Benetan egingo dut. D. Zergatik joan? Guy. Nik ere berdin zait. Hiriburuan eskaera asko dago.

Sort:  

You got a 1.61% upvote from @postpromoter courtesy of @hphabib!

Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support the development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66384.36
ETH 3272.25
USDT 1.00
SBD 4.27