BERBERDE ÇIKAN MÜNAKAŞA

in #story7 years ago (edited)

Bu gün gariptir, elektrik kesintisi yaşadık hem de haftasonu ve yaklaşık DokuzBuçuk (9:30) saat sürdü. Bu gerçekten can sıkıcıydı benim için. Çünkü kendimi tam anlamıyla evde takılmaya endekslemiştim. Hiç iyi olmadı hiç... Tek yapacağım aktivite kel kafamı traş ettirmek olacaktı.


Sabah

Kendi kendime dedim ki, "alarmsız uyandığım bir sabah ve bu gün çok güzel geçecek..." İnanın bana öyle olmadı. Hani tuvalette çişinizi yaparken pat diye sensörlü ışık söner ve parmak uçlarınıza yükselerek kıvrak kafa hareketleri yaparsınız ya ışık yansın diye, Sabah aynı o şekilde kaldım ve kafa hareketlerim işe yaramadı, çünkü bizim tuvaletin ışığı sensörlü değildi ve acı gerçekle o an yüzleştim. Elektrik gitmişti...

resim.jpg

Image Source

berk ayraç.png

Plan

Planım ise bilgisayar karşısında bütün gün rahat koltuğumda oturup kahve müzik ve hikaye kurgusu yapacaktım. Maalesef hiç birisini gerçekleştiremedim ve hatta elektrik geleli 1-2 saat falan oluyor arkadaşlar. Neyseki Joshua'nın maçını seyredebildim. Her neyse, baktım telefonun şarjı da can çekişiyor kırmızı seviyeye inmiş. Dedim Eren zıpla git bir yere. Çıktım öyle dışarı bir de ne göreyim benim berberin de elektriği yok. Takmış kafasına bir tane madenci lambası kör kör traş ediyor milleti dedim abi selamun aleyküm makinenin şarjı yeter mi benim kafaya ? Dedi yetmez sen dolaş biraz öyle gel. Dedim eyvallah Mustafa abi. Çıktım ordan gittim arkadaşların yanına hem biraz makara muhabbet hem de telefonu şarj ettim. Dönüşe tekrar Mustafa Abi'ye uğradım dedim kral beni yaz sıraya. Dedi önünde 5 kişi var ona göre ok dedim devam ettim. Zaten bizim evin altında herifin dükkanı elektrik geldiği an ilk ben zıplayacağım o yüzden takmadım önümde 5 kişi olmasını.

berber mustafa.jpg

Image Source

berk ayraç.png

Berberde Yaşanan Sürtüşme

Dediğim gibi oldu, elektrik geldiği an hemen bittim Mustafa Abi'nin yanında. Zaten işim yaklaşık 15 dakika sürüyor. Bilen bilir saçımın olmadığını sadece yanları kestiriyorum üstlerden daha çabuk uzadığı için dengelemek adına. Her neyse, Mustafa Abi'ye dedim hemen başla abi operasyona. Sırada benim önümde elemanlar yavaş yavaş dökülmeye başladı. Ortam o kadar gergin ki gören sanar birinin 1 çuval parasını çalıp götürmüşüm öyle enteresan bir gerginlik hakim ortamda. Mustafa Abi örtmüş üstüme bir örtü kollarım bağlı boynumu sıkan bir lastik zaten rahat hareket edemiyorum. Elemanlarla aynadan bakışıyoruz. Birisi ortaya laf attı;

Mustafa Abi bu arkadaşı ben hatırlamıyorum sırada mıydı ?

Mustafa Abi'de demesin mi ilk gelen traşını olur gider adam gelip burda sen yokken senin gelmeni mi bekleyecek diye bir yükseldi. Dedim biz bu kekoları Mustafa Abi'yle beraber yeriz. O an Mustafa Abi gözümde yapmış olduğu yükselme ile John Wick gibi bir karaktere dönüştü nedense... Dedim hayatta sopa yemeyiz burda.

Sakince traşımın bitmesini bekledim. Ama başka bir elemanla hala aynadan tip tip bakışıyoruz anlamadım ben de dedim bu beni dövecek herhalde traşım bitince. Neyse gel zaman git zaman benim traş bitti. Mustafa Abi çözdü üstümdeki traş ekipmanlarını artık rahat hareket edebiliyor, arkamı dönüp göz teması kurabiliyordum...


nusreteren.jpg

KALVAS (21) Bırçi tipli eleman ile yüzleşince olay patlak verdi. Münakaşanın sonunda elemanı traş eden isim elbette KALVAS oldu. Mustafa Abi ise olayı hayretler içerisinde seyrederek KALVAS'ın yapmış olduğu traşı bir hayli beğendi ve yanında kalfası olması için kendisine bir teklif götürdü... Esen Kalın.

berk ayraç.png

Sort:  

ahaha iyi traşlar abi :) ben de bir kere tam traş olurken elektrik gitmişti. o sırada makas kulağımda :) adam çırağa dedi yak telefonun flaşını. ben dedim yandık. kulağı kesmese bari.

abi ben kalkayım zaten biraz sonra elektrik gelir o zaman devam ederiz dedim. halbuki güvenmiyorum :) telefonun flaşıyla traş edicek bizi vicdansız. nasıl inceyi görücek filan onu bırak kafamı kulağımı filan keser diye tırsıyorum.

velhasıl ben kem küm derken çırak flaşı açtı. adam vurdu makası. traş bitti. eve gittim. sonra elektrik geldi baktım harbi on numara kesmiş. elektrik olsa öyle kesemezdi. öttürmüş makası. ustalığını konuşturmuş. dedim helal olsun be. bundan sonra seni ip üstünde kılıçla traş edicem dese buyur abi derim.

Mustafa Abi'yi tarif ettin, fakat Mustafa Abi makinanın şarjına güvenemediği için beni ateşe atmadı sağolsun... Sıhhatler olsun azizim.

Bu duruma kaç kere maruz kaldım bilmiyorum ama tuvalette tasarruf amaçlı düşünülen bu sistem çok kötü abi yaaa =))

eeee.jpg

Congratulations @kalvas, this post is the third most rewarded post (based on pending payouts) in the last 12 hours written by a User account holder (accounts that hold between 0.1 and 1.0 Mega Vests). The total number of posts by User account holders during this period was 1432 and the total pending payments to posts in this category was $1574.32. To see the full list of highest paid posts across all accounts categories, click here.

If you do not wish to receive these messages in future, please reply stop to this comment.

gün geçmiyor ki kalvas bir yerde arıza çıkartmasın. :)

Kalvas'ın hayatı VUKUAT :-)

i follow you and you follow me

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63724.53
ETH 3071.11
USDT 1.00
SBD 3.98