Lewe in koshuis (Part - 07)

in #story6 years ago



Image Source

Arima ez zen hilerriko bularrean gezurra. Said,
"Ez dakit nor naizen ala ez badakizu, baina ezin dut horietako batetara joan". Nire aitonak maite izan ninduen eta ez nion etxean onartzen.Orduz geroztik ez zegoen komunikaziorik. Ez dut 11 urte igaro ikusi. Gogoratu dut nola begiratu. "
"Esadazu!"
"Bai, horregatik nire familia hain zorrotza da, hori ez zen kasua.

Horregatik, ama izan zen lan hori egiteko. Beraz, beldur naiz, ez dut berriro egiten ".
Cascade galdetu zuen zergatik
"Ez al dakizue behin 11 urte daramatzat?"
"Zenbait aldiz etorri ziren, ez nion ikusi. Aita Apu ez zen sartu."

Cascade ez zuen ulertu zer esan. Prana esan zuen,
"Ez dut nirekin egon nahi, eta ikusi ditudan nire gurasoek asko sufritu dezaket, ezin dut jakin arazo bera".

"Zergatik ez duzu zure senarraren zurrumurrua onartzen? Zergatik?"
"Ez dakit gazteegia nintzen, baina unibertsitateko ikasten ari nintzen, bikain handia nuen, nire aitak medikua izan nahi zuen, beraz, nire aitak ez zuen nahi Apu ezkontzeko berehala".
"Ez gara gaur egun ezkondu".

"Ez dut hori entzutea nahi, barka iezadazu. Badakit horrelakorik balego, ez nuke zurekin hitz egingo".
"Maite dut hainbeste. Zure familiako gauza asko ezagutzen bazenitu, agian kanpoan utziko zenuke, baina onena jarri dut.
"Ez dakit".
"Beno, harremanik ez baduzu, esaiozu egia, ni maite nauzu edo ez bizi"

Bizitzari uko egin gabe,
"Ma maite zaitut".
"Pentsatu, gauza asko ari zara bota".
"Joan, ez zait maite".
"Stay ondo".
Erreka itzuli zen bezala. Ez nuen atzera begiratu.
Orduz geroztik armairuek ez zuten atea ireki. Ez ireki inoiz leihoaren pantaila. Cascade oso isilik zegoen

Uretan freskatuz gero, eguna modu bitxian moztuta hasi zen. Probak okerragoak izaten ditu. Ez nuen ezer jan nahi, baina ez litzaidake digeritu. Ikastetxe guztiek klasean goraipatzen hasi ziren. Ohean gau osoan, ohean etzanda, ez zen lo egin. Egunsentian lo egiteak, Utopatak ametsetako loak apurtu zituen.


Aurreko_atala
Lewe in koshuis (Part - 06)
Lewe in koshuis (Part - 05)
Lewe in koshuis (Part - 04)
Lewe in koshuis (Part - 03)
Lewe in koshuis (Part - 02)
Lewe in koshuis (Part - 01)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63852.87
ETH 3135.82
USDT 1.00
SBD 3.83