Beauty

in #story6 years ago


. jūs
Noņemiet ātri, kad ... ''

No aitas par viņas Yai
Viņa lielais ķermenis
Rozīnes smagajā krīt uz grāmatas
Aitas uz ķermeņa muļķis
Par bifeļu, viņa ķermenis bija
Phil neelpo
Varēs
Saskaņā ar viņa izmisīgi kliegšana
.

Pirms durvīm, '' al-Sorry ... Es
Es joprojām, un es atvēru durvis,
Es nospiests, tāpēc ... ''

'' Izmēģiniet nav noņemta ātri
Tad šī ir mirstoša vārdi salauztu kaulu uzticamību es nezinu, ''

Tālrunis depozīta sejas
Saskaņā ar viņa rīkojumiem sūdzas
Paskaties trases avīm.
Pārbijusies, viņas seja šķiet toni
Pride redzēju dažus pagaidu rezerves smalks viens smaids ......

'' Es nevaru darīt, ka ... ''

Ne tāpēc, ka "D"
Jūs varētu pat dzērumā tagad es varu darīt "

'' Es nevaru 'auksts'

Un tāpēc, ka viņa vārdu zaudēja izvietota ar skatu uz daudz ......

Dzēst '' Es tevi patika
Aitas ... ''

Aitas viņa bija, viņš atrada pats spiests virzīt malā liels.
Noguldījumu virzīt viņu prom no spožuma
Close-up of aitas seju uz leju .........

'' Es atgriezos, kāpēc ne tikai glabāt darot
Es neteicu
Es neesmu apmierināts ... "

'' Jūs miegains
Padara jūs vīnā
Tik dzert
... ''

'' Hei, es Damsonplūmes vīns
Cik daudz dzert, dzēriens
Viņiem nebija piedzēries ... ''

'' Drunk četru aitas
Noņemiet tas nekad apstājās tad šeit
Sai nosūtiet šo veidlapu, lai iet redzēt, cik slikti
Remove ... "

'' Ko Sai
Zināt, viņš paņēma savu spēli tur ''

'' Anytime
Jums ir mēģināt noņemt ... ''

Sheep krāšņumā patur uzskaitījums nav interlaced
aita
Viņa lielas pūles ir virzīt malā Watch

'' Let 's Go "

'' Hei, es neesmu, kur es domāju ''

Es stāvēt un pastumt malā lielo aitas
Atnākot uz dzīvojamo istabu
Tālrunis grāmata rezerves uz dēļa
Avis seko.
Un es sēdēju uz dīvāna ...

'' Es jums saku to, ko es saku "

Viņš
Pride kādreiz aitas no rezervēm
Viņš bija viens no tuvākā sēdekļa un apsēdās.

'' Es gribu gulēt ''

'' Deep gulēt savā istabā un iet gulēt ''

'' Stacija ''

"D" tagad var i gotta miegu ''

Es tikai pa kreisi viņas aitas
Godību no rezervēm apkārt.

"Vai" ne tagad "

'' Es mēģinu gulēt off
Jums ir kāju tur ''

Sheep vīlušies, kad es viņam saku.
Tālrunis depozīts aitas dūmakains
Gubernators un papurināja galvu dusmas ...

'' Man ir tagad, manas kājas, bet
Es nevaru veikt savu kāju
Cc ... ''

'' Nevar veikt "

'' ... ''

Aitas viņa veikalā
Izklausās lieliski.
Tālrunis depozīta aitas Fiziskā un turiet sparģelis .........

'' Es atbildēju testa soli
Ko tu saki ... ''

'' Eh Ho Hua nekas "

'' Es teicu, ''

'' Sakot ''

'' ... Es esmu piedzēries balta vilna
Moo '

'' Nav piedzēries "

Viņas acis vidū jomā,
Kādreiz bērnu aitu
No slīpēšanas iekārtas. Heavy
Apturēts netālu aitas
Es sēdēt blakus.

'' Tas ir, ja jūs nolikt šādu gabalu kāpēc karsti sēdeklis piedēvēt citu
Apsēdieties ... ''

Aitas viņš bija
Push viņiem apkārt.

Es negribu sēdēt pie jums
Es gribētu, lai karstajā sēdeklis sēdēt
Viņi sēž jo ... ''

Es pa kreisi cilvēks nebija piedzēries
Atdot visu pavedienu gūžas.
Sheep līdz malai viņas dēls sēdēja gandrīz
Viņš bija vīlies ar rūgtu izskatu.
Viskozs biezas ūsas un sejas
Policija viņu vēro cieši
Un četri mēneši.
Šajā lielajā mājā, viņa ķermenis smieties
Sajūtu sarakstā aitu panikas kuloni.
Viņam viņa avis
Nav bail, bet es zinu, viņš bija sava veida apreibis, kad aita
Bailes ir bailes.
Neskatoties mēnešu piesardzību.
Tātad, no aitas
Par nodomu diskrēti.
Un man bija bail no viņa
Mērķis ir, lai palaistu no viņa
Godību no noguldījumiem zināms.
Tik aitas un novērstu izveidota un darbojas
Nevelciet smagās rokas pāri.

Vistu '' ...... ... ... lai jūs nosūtīt nelielu krūšu aitas "

Sauca aitas
Es uzstājām viņam.
Tālrunis depozīts aitas ...

'' Baltā vilnas ... Es redzu ... ''

'' Jūs nevēlaties, lai notīrītu
Atsakieties ... ''

Un viņš tikai kratīja galvas. Izņemt prom no viņas krūtīm.

'' Man ir nepieciešams, lai redzētu jūs nevarat redzēt
Es redzu mums sejas izmēģinājumu '

'' Nē, jūs atvainojamies glory rezervju aitas
Un es to izdarītu ... ''

Sort:  

World of Photography
>Visit the website<

You have earned 6.50 XP for sharing your photo!

Daily Stats
Daily photos: 1/2
Daily comments: 0/5
Multiplier: 1.30
Block time: 2018-06-12T17:35:48
Account Level: 1
Total XP: 188.50/200.00
Total Photos: 29
Total comments: 0
Total contest wins: 0
And have also received a 0.09 percent upvote.

Follow: @photocontests
Join the Discord channel: click!
Play and win SBD: @fairlotto
Daily Steem Statistics: @dailysteemreport
Learn how to program Steem-Python applications: @steempytutorials
Developed and sponsored by: @juliank

Resteemed your article. This article was resteemed because you are part of the New Steemians project. You can learn more about it here: https://steemit.com/introduceyourself/@gaman/new-steemians-project-launch

Wonderful, superb, lovely and your photography makes the picture more photogenic and look her more pretty and beautiful.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by naymyotun from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 64453.46
ETH 2971.59
USDT 1.00
SBD 3.59