You are viewing a single comment's thread from:

RE: Linki ze Strimi - może przesadzam, widząc w tym problem? Oto moje sugestie

in #strimi6 years ago

Każda nowa wprowadzona zmiana prowadzi strimi do przybliżenia się funkcjonalnością do steemit co w ostatecznym rozrachunku skazuje strimi na upadek.
Jak dla mnie strimi miało tą przewagę nad steemit, że czytając dziennie sporo prasy mogłem szybko coś wrzucić i się tym podzielić. W momencie, kiedy chciałem napisać jakiś obszerny wpis to robiłem go już steemit przygotowując dodatkowo własną grafikę do takiego wpisu.
Jeżeli teraz, żeby dodać link na strimi będę musiał tracić sporo czasu na robienie własnej grafiki i rozpisywać się do każdego przeczytanego artykułu to będę wolał to robić bezpośrednio na steemit.

Od początku powstania steemit przeczuwałem, że z czasem będzie tutaj coraz więcej "dramatów" o pierdoły przez osoby, które będą miały mocne konta bo każdy kto ma władzę lubi ją wykorzystywać i kreować otoczenie takie jakby chciał. Od dłuższego czasu się zastanawiałem czy opłaca mi się wpakować tu kilka tysięcy zielonych, żeby zostać wielorybem i tworzyć własny tag i zasady ale pytanie czy mam ochotę przekrzykiwać się z dziećmi ? ;/

No nic pożyjemy zobaczymy ale moja opinia co do strimi jest taka, że powinien zostać portalem dzielącym się na szybko ciekawymi linkami i tyle w temacie ;)

Sort:  

Zgadzam się. Takimi linkami nabijamy odwiedziny co już samo to sprawia, że autor oryginału czy strona więcej zarabia. Inaczej jest jeśli nie ma żadnych zarobków. Wtedy powinno się skonsultować z autorem/stroną czy nie mają zastrzeżeń, że możemy zarabiać na ich treści.

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.029
BTC 69398.84
ETH 3695.07
USDT 1.00
SBD 3.32