O czym Jest Mój Blog? Krótkie streszczenie

in #sukces6 years ago (edited)

Witam Wszystkich Serdecznie!
Blog skierowany jest do osób, które pragną coś zrobić ze swoim życiem, ale nie wiedzą, od czego, i jak zacząć?
labyrinth.jpg

Podpowiedzi i wskazówki, które całkowicie mogą zmienić twoje życie, czyli zwrócę uwagę, na rzeczy, o których mogłeś nie mieć pojęcia a są obecne na co dzień w Twoim życiu- Świadomość! A świadomość to nie tylko "świadomość" to dość głębokie pojęcie! Kontrowersji Na pewno nie zabraknie, a to właśnie Kontrowersja- a raczej kontrowersyjne rozwiązania mają często zastosowanie.

Połączyłem całą wiedzę, zebraną z wielu źródeł. Poskładałem w całość stosując nabytą wiedzę tworząc całkowicie przez przypadek swój system.

Teraz chciałbym przekazać tą wiedzę dalej niech się komuś jeszcze przyda-bo naprawdę wartościowe podpowiedzi.
Ponadto, śmiem twierdzić, że mamy bardzo nieświadome społeczeństwo.
Jestem tu po to, aby konkretnie napisać o konkretnych sprawach i często będę przytaczał porównania jakbyśmy jechali autem w celu lepszego zrozumienia danego postu.

.droga do sukcesu.jpg

P.S. Jest to mój pierwszy kontakt, kiedy tworzę treści w internecie. Bardzo proszę o wyrozumiałość i chęć podpowiedzi, jakby coś było niestosowne. Blog z pewnością będzie się zmieniał łącznie z edycją postów, ponieważ nie mam koncepcji na wygląd i kolejność Postów.
Mam Głęboką nadzieję, że spodoba się wam Mój Kontent i jestem w odpowiednim miejscu z odpowiednią społecznością. Z mojej strony zrobię, co w mojej mocy aby treść była czytelna, zrozumiała i w odpowiednim miejscu. Nauczyłem się posługiwać w Steemit już.

Pozdrawiam i widzimy się wkrótce! :)
@miodku.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65920.41
ETH 3016.79
USDT 1.00
SBD 3.71