Be my Valentines ❤️_contest picture

in #tasteem5 years ago

Be my Valentines ❤️

May is a month of love for people from the Czech Republic, for the rest of the world is month of love February. So let´s share romance and love!

Thank you @tasteem for this contest where we can get to know "Valentines" restaurants all over the world- romantic restaurant where we can take our beloved person out for a special breakfast, a romantic lunch or a romantic candle light dinner.

I know many special restaurants and cafes especially in Prague (and I don´t have pictures) but for this contest I choose one from London. Recently when I was in London and lived in South Kensington I walked around this cute cafe. I went in because the place looked so pretty from the outside but inside it was amazing - aesthetically pleasing floral cafe. A perfect place for date or breakfast on Valentine´s day. If you have a chance, go there - just look at floral heaven. Adress: Fait Maison, 50 Gloucester Road, London.

And guys.. Life is short - order the dessert.

And I have an idea, If I find any more cute cafes when I am on my travels I will create a new post. I always try and visit a new cute spot. Also, if you have any recommendations then comment below and let me know.

IMG_6750.jpg

Máj je měsíc lásky pro lidi z České republiky, pro zbytek světa je měsíc lásky únor (asi aby nás ta láska zahřála v takovém mrazivém únorovém počasí, že jo).

@tasteem pořádá soutěž, ve které můžeme sdílet fotografie naší oblíbené kavárny či restaurace, kde by bylo vhodné vzít někoho na romantickou snídani/brunch/oběd či večeři při svíčkách. Já jsem pražský kavárenský povaleč a takových restaurací či kaváren mě napadá spousta převážně v Praze - jen nemám fotky :)). Takže proto dávám jednu moc pěknou kavárnu z Londýna, ke které jsme omylem zabloudili a už venkovním designem nás zaujala.

Kavárna se nachází v Londýně, v části South Kensington, kde jsem zrovna bydlela. Určitě je to instagramový ráj, blogerský domov, místo - kde si každý chlap bude připadat trochu zženštile a bude chtít co nejdříve odsud vypadnout. Ale jen pro nahlédnutí či kávu to stojí.

Jo a život je krátký, dejte si i ten dezert :)

oh sunday.jpg

If you like my posts mostly about #travel and #life feel free to follow me, upvote me, resteem or leave a comment bellow. Sometimes It´s easy like #sunday morning. All #photos are mine - All rights reserved. Have a #sundaylife and Steem on!

Sort:  

Congratulations, Your Post Has Been Added To The Steemit Worldmap!
Author link: http://steemitworldmap.com?author=nikollettesunday
Post link: http://steemitworldmap.com?post=be-my-valentines-contest-picture


Want to have your post on the map too?

  • Go to Steemitworldmap
  • Click the code slider at the bottom
  • Click on the map where your post should be (zoom in if needed)
  • Copy and paste the generated code in your post
  • Congrats, your post is now on the map!

Congratulations @nikollettesunday! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published more than 30 posts. Your next target is to reach 40 posts.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Pražský kavárenský povaleč, hmm... Myslím, že kdyby bylo ve zvláštních případech možno dávat 200% upvoty, tak by ti ho sem @godfish zichr šoupnul :D

Jaktoooo.. proč? :)) Btw. dobrý nápad na inovaci, zavedla bych 200 % aspoň jednou týdně.

Protože je to největší a nejznámější pražský kavárenský povaleč široko daleko :D Ale myslím, že tím každoročním obcházením kaváren podle Knihy Kaváren jsi ho asi trumfla :D Mám pravdu, @godfish? :)

Neříkám, že jsem největší kavárenský povaleč široko daleko. Ale když se to bude měřit časem, který tu strávím... ;)

Spousta lidí už ví, kde mě který den/večer najdou :))

Tak to jsi mě trumfnul určitě! :)

Já myslel široko daleko v rámci (českého) Steemitu ;)

A máš nějaké tipy abych je mohl ozkoušet a zrecenzovat pro moje stránky? :)

A chtěl by jsi na pěkné prostředí nebo na kávu? Ono je toho tady mraky. Já si každý rok na kávovém festivalu kupuji knihu Kaváren a pak ty kavárny celý rok obcházím - máš kávu zadarmo, jen teď už je často v té knize nemění, tak mě to přestalo bavit. Obecně tam kde prodávají kávu mamma coffee mi to vůbec nechutná a těmto kavárnám se vyhýbám. Jednu z takovou nejkrásnějších považuju La Bohéme Café. Jinak si dám do kalendáře v práci blocker abych ti mohla vypsat super kavárny. Kam nejraději chodíš ty? :) Jo a obecně jsem si říkala, že bych sem tam napsala článek na téma kavárny v Praze (a jinde), abych zúročila ten svůj kavárensko- povalečský potenciál :))

jsi na discortu?

Noo .. měla bych.. nejsem.. jednou byl marný pokus, pokusím se asi znovu .) Ale rychlejší cesta, nemáš třeba instagram? Já tu hodně postuju i přes něj, tak si mě přes něj lze lehce najít. :)

ale tam se nedají psát soukromé zprávy... :)

Dají :)) jsi tam stejně jak tady?

jsem jelen jsme to nikde nenašel...

Hned jak otevřeš svůj IG v pravém horním rohu je šipka a tam si můžeš najít a psát jednotlivcům. A nebo si najedeš na profil člověka a tam je "poslat zprávu". :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63475.77
ETH 3117.23
USDT 1.00
SBD 3.94