BAHAGIA HINGGA AKHIRNYA

in #teammalaysia6 years ago (edited)

0122.png

https://soundcloud.com/radzali-mustaffa/bahagia-hingga-akhirnya-final2

Salam sejahtera lagu kali ini adalah lagu yang telah memberi makna dalam hidup saya. kini lagu ciptaan saya ini saya kongsikan kepada semua.

Lagu ini saya tujukan kepada orang yang tersayang ..isteri saya. Saya nyanyikan sendiri mengikut kemampuan saya.
Message yang disampaikan jelas ialah satu perjalanan cinta dan kasih sayang. Jiwang sikit but that is the point.

Satu ketika dahulu
Kita bertemu
Lantas ku mengambil mu
Menjadi suri hatiku
Kau terima
Setulus hati mu

Bila kita disatukan
Bahagia rasanya
Umpama dunia
Hanya kita berdua
kau tersenyum
ku bahagia

Ku doa ku mohon
Agar jodoh dipanjangkan
Ku impi ku ingin
Bahagia hingga ke akhirnya
Akan ku pertahankan
Dirimu didalam diriku
Melayar bahtera indah
hanya kita berdua
Hidup Bahhagia

Sehingga ke hari ini
kau masih ku cinta
Kau lahirkan zuriat
Anugerah ilahi
Kau dan si comel
Kekuatan Bagiku

Ciptaan kali ini saya menggunakan form AABAB... form lagu yang popular didalam Genre pop music. Key lagu agak tinggi bagi saya tapi dengan teknologi yang ada saya berjaya merakamkan dengan jayanya. Rentak lagu yang menjadi pilihan untuk lagu ini ialah ballad pop dan disco pop di bahagian Chorus.

Hi Steemian, this song I dedicate to my wife. It is a love song and I sang myself ...not perfect but good enough for me as I'm not a singer.

The lyric meaning

Once we met
I bring your love in my heart
you accept with all your heart

When we getting married
the feeling is like only you and me in this world
you smiling I'm happy

I pray I plea the reletionship will last forever
I dream I want happiness to the end
I will always protect you in my heart
in a journey of happiness

  • well some words can not be translate as the meaning is incorrect.

click the link https://soundcloud.com/radzali-mustaffa/bahagia-hingga-akhirnya-final2

Sort:  

Gila ah....bole nyanyi kau ye li....

guna teknologi sekarang..boleh..hahaha

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 70586.26
ETH 3763.77
USDT 1.00
SBD 3.79