Buffet ramadhan berbuka bersama keluarga.

in #teammalaysia6 years ago

Salam ramadhan semua.pada ramadhan ke 13 semalam baru aku berkesempatan nak buka puasa bersama sama keluarga.kebetulan hari cuti,maka adik dan abang aku juga cuti.aku juga kebetulan cuti.maklum la kerja syift 😅
Maka adik aku decide nak makan dekat dewan mbsa jejarum di d'kampung cafe.
image
Datang awal.kena pandang kurma je dulu.hihi.
image
Masa ni ramai orang tak datang lagi.tapi dibeberapa meja sudah dibooking..
Pukul 7malam.sudah boleh mula ambil makanan.
image
image
Dekat bahagian luar ada kambing golek,ikan bakar..dan char kuew tiaw..
image
Kambing golek
image
Antara makanan lain yang ada..
image
Yang ni rojak.
image
Kuih kuih..dan ada beberapa lagi.xsempat nak ambil gambar..😅
Oke bila dah penuh meja.duduk lah dulu sementara nak tunggu azan berkumandang..
image
image
Ni nasi yang aku makan..sikit je.sebab nak rasa yang lain lain.hihi...
Kalau rasa nak cuba boleh la kesini.harga pun oke la..
image
Dibuat di dewan jejarum.boleh la fefeling makan kenduri di bulan ramadhan al mubarak.. Hehe..selamat berpuasa semua 😄

Sort:  

You've been upvoted by TeamMalaysia community. Here are trending posts by other TeamMalaysia authors at http://steemit.com/trending/teammalaysia

To support the growth of TeamMalaysia Follow our upvotes by using steemauto.com and follow trail of @myach

Vote TeamMalaysia witness bitrocker2020 using this link vote for witness

Wow kambing golek. Favorite food tu..

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 63133.02
ETH 3043.69
USDT 1.00
SBD 3.63