14 June 2018 = 29 Ramadhan 1439 H = Last day puasa bagi tahun 2018

14 June 2018 bersamaan dengan 29 Ramadhan 1439 Hijrah, adalah hari terakhir bagi semua umat Islam berpuasa untuk tahun 2018.

Alhamdulillah, aku dapat berpuasa penuh tahun nie. Walaupun ada juga sehari dua aku kena gastric attack. Selain dari gastric attack, ada juga dugaan lain yang aku hadapi dalam bulan Ramadhan tahun ni. kadang-kadang, aku juga rasa macam nak give up. Serabut rasa kepala.

Mujur ada juga kawan-kawan yang datang membantu pada saat aku perlukan sokongan. Paling utama, @irmeyhamidi adalah yang paling setia bersama aku. Terima kasih sayang :)

Walaupun apa-apa ujian yang datang, aku terima dengan hati terbuka. Seperti perumpaan melayu, hidup umpama roda; ada masa kita di atas. Ada juga masa, kita akan berada di bawah. Yang penting, kena sentiasa positif. Sebab setiap masalah, akan ada penyelesaian.

Oklah, aku takde idea sebenarnya nak taip apa dah untuk posting kali ni. Tak sabar dah nak pergi beraya esok pagi. Baju raya @irmeyhamidi dah iron awal tadi lagi.

Jadi dikesempatan ini, aku nak ucapkan selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri buat semua rakan-rakan di Steemit. Tak kira di mana jua korang berada.

SELAMAT HARI RAYA dan MAAF ZAHIR & BATIN
dari saya @rosmadirazali & @irmeyhamidi sekeluarga


()



p/s: Kalau ada siapa-siapa nak bagi duit raya, boleh saja kasi dalam currency SBD hahahaha

@rosmadirazali
Sort:  

Selamat Hari Raya Aidil Fitri kepada bro + isteri bro + anak2 & sanak saudara anda :)

Terima kasih :) tahun ni beraya sederhana saja di KL :)

Same2 bro, asalkan boleh beraya bersama keluarga - mane2 tempat pon syurga jugak :)

You've been upvoted by TeamMalaysia Community :-

To support the growth of TeamMalaysia Follow our upvotes by using steemauto.com and follow trail of @myach

Vote TeamMalaysia witness bitrocker2020 using this link vote for witness

Selamat Hari Raya!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63571.79
ETH 3068.45
USDT 1.00
SBD 3.97