Aktiviti hari ahad kami

Hujung minggu ni aku dan @irmeyhamidi agak sibuk. Semalam dia ada jemputan ke majlis kenduri kahwin dari pihak sepupu. Aku pula sibuk menyiapkan document tender untuk di submit pada hari Isnin.

Tak sempat nak bawak anak-anak jalan-jalan. Apa yang aku mampu adalah bawa anak-anak aku bermain di taman permainan di SS15, Subang Jaya. Ada saja taman permainan yang dekat dengan kawasan perumahan aku. Sengaja aku bawak mereka ke sana.

Sebab di situ ada tiga poke stop yang berdekatan hehehe. Inilah yang pepatah mengatakan; sambil menyelam, sambil minum air.

Aku sampai di taman permainan tepat pukul 6.10 petang. Nampak saja taman permainan, tanpa berlengah, berlari anak-anak aku untuk bermain.

IMG_20180702_002058.jpg

Aku dengan @irmeyhamidi sekadar duduk di bangku dan memantau anak-anak bermain. Tak risau sangat sebab kawasan tu berpagar & tidak terlalu dekat dengan jalan utama.

Kawasan persekitaran juga bersih & terjaga rapi.

image.png

Gambar dari Google Maps

Anak-anak aku bermain sehingga pukul 7 petang. Tak larat nak main lama-lama. Lapar kata mereka berdua. Jadi aku & @irmeyhamidi buat keputusan untuk makan di Restoran QBistro yang berada tak jauh dari taman permainan tadi.

Seperti biasa, bila di QBistro, anak-anak aku mesti nak makan roti tisu. Suka mereka berdua makan roti tisu. Mungkin sebab roti tisu tu manis.

IMG_20180702_002017.jpg

Aku dengan @irmeyhamidi makan nasi. Terus makan malam di situ. Senang. Balik rumah, tak perlu fikir pasal makan malam lagi.

Kalau aku rajn, mungkin aku akan bawa lagi anak-anak aku main di situ.


@rosmadirazali

Sort:  

World of Photography
>Visit the website<

You have earned 6.50 XP for sharing your photo!

Daily Stats
Daily photos: 1/2
Daily comments: 0/5
Multiplier: 1.30
Block time: 2018-07-01T16:43:03
Account Level: 1
Total XP: 336.00/200.00
Total Photos: 58
Total comments: 8
Total contest wins: 0
And have also received a 0.40 percent upvote.

Follow: @photocontests
Join the Discord channel: click!
Play and win SBD: @fairlotto
Daily Steem Statistics: @dailysteemreport
Learn how to program Steem-Python applications: @steempytutorials
Developed and sponsored by: @juliank

You've been upvoted by TeamMalaysia community. Do checkout other posts made by other TeamMalaysia authors at http://steemit.com/created/teammalaysia

To support the growth of TeamMalaysia Follow our upvotes by using steemauto.com and follow trail of @myach

Vote TeamMalaysia witness bitrocker2020 using this link vote for witness

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60725.43
ETH 2900.91
USDT 1.00
SBD 3.59