Perkenalkan Steemit kepada officemate

Sebelum ni aku boleh dikatakan agak aktif dalam memperkenalkan platform Steemit kepada rakan-rakan.

Sebab aku seronok berkongsi tentang Steemit dan pada masa yg sama, boleh expand warga teammalaysia.

Kemudian bila aku mula bekerja di tempat baru, aktiviti aku slow down sedikit disebabkan banyak masa aku tertumpu kepada urusan kerja.

Aku rasa lebih dari 4 bulan aku tak perkenalkan kepada siapa-siapa. Sehinggalah hari nie, barulah aku ada kesempatan untuk perkenalkan kepada officemate aku di tempat baru.

Walaupun kami satu office & satu department, untuk luangkan masa pergi lunch bersama-sama amatlah susah.

Berjumpa pun, bila ada weekly meeting. Lepas meeting, semua pergi buat urusan masing-masing. Aku pun tak terkecuali

Hari ni, kebetulan kami ada di office, maka pergilah lunch bersama.

Sambil lunch, aku buka Steemit & cuba cari idea utk buat pisting. Tiba-tiba Nathaniel tanya apa yang aku buat.

Dari situ, aku terangkan berkenaan Steemit kepada mereka.

Pendekkan cerita, aku nak ucapkan selamat datang kepada @nath1980 & @sharons92sayfui

Sekarang kena tunggu ID mereka approved & posting pertama mereka :)

IMG_20180925_133445.jpg


@rosmadirazali

Sort:  

Wow, syabas bro! Harap2 officemates you akan join kita orang :D

Mintak maap. Terlepas ini posting pulak. Jangan berhenti. Ape² aje. Janji post. Ini tahun banyak app telah dikeluarkan, sungguh berguna utk mengumpul steem!

Posted using Partiko Android

Congratulations @rosmadirazali! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 3000 upvotes. Your next target is to reach 4000 upvotes.

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60725.43
ETH 2900.91
USDT 1.00
SBD 3.59