Angin kencang

in #teammalaysia6 years ago

Selamat petang kepada semua yang sedang bekerja hati-hati dan jangan lupa amalkan kesihatan kita. 😊 Agaknya hari ini cuaca panas tatkala seperti mendung, namun harus juga kita meneruskan kehidupan seperti biasa.

Tajuk angin kencang ini inspirasi daripada Noh salleh yang mana saya amat tertarik dengan susunan lirik serta nyanyian beliau, waktu ketika saya sedang sibuk menyiapkan kerja-kerja harian, try buka youtube tgk list ada Noh salleh perform solo walhal dulu saya langsung tidak minat dengan dia.

Apakah yang kau fikirkan, inilah penyiksaan biarpun beribu batu.

Terasa rindu dengan adik beradik dan ibu bapa yang dahulunya kami sebumbung ketika kecil, namun apabila tiba masanya kami dewasa mungkin inilah takdir kehidupan yang kita harus lalui. Semoga norma dan khilafnya saya teringatkan kisah keluarga walaupun hidup kamu susah, namun ibu bapa tetap meneruskan tanggungjawab mereka membesarkan anak-anak mereka.

Seterusnya akan saya unjurkan lagi dengan lebih terperinci 😊

Sekian dan terima kasih.

Sort:  

Thank you for sharing your posts with us. This post was curated by TeamMalaysia as part of our community support. Looking forward for more posts from you.

To support the growth of TeamMalaysia Follow our upvotes by using steemauto.com and follow trail of @myach

Vote TeamMalaysia witness bitrocker2020 using this link vote bitrocker2020 witness

teracun oleh lagu Noh salleh ni.. 😂😂

Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64344.02
ETH 3142.36
USDT 1.00
SBD 4.01