Thanks for wish!

in #teammalaysia6 years ago

Yesterday was my birthday and officially i turn 31, the whole day i spent with a little one @arjimi. Lol 😂


Dalam bulan may ini banyak perkara berlaku dengan sekelip mata, tanpa diduga pemergian nenek dan datuk tercinta, kemenangan parti pembangkang yang kini menjadi kerajaan dan juga hari jadi saya 😊.

Kaamatan kian terasa bahangnya dan hari ini saya bersama-sama ahli keluarga dengan tradisi Rungus yang kami bawakan. Rasa rindu terlepas dengan ahli keluarga jauh mahupun dekat yang menghadiri acara keluarga biarpun serba kelam kabut.

Kepada ibu saya bernama Domon Maruson ucapan selamat hari ibu khas dari saya, tanpa beliau yang menjaga saya dari kecil mungkin hari ini saya tak akan faham erti susahnya hidup. Impian setiap anak ialah menyenangkan hidup ibu dan bapa mereka, saya berharap tuhan makbulkan doa saya untuk mereka.

Semoga Hari-hari seterusnya akan kita kecapi setiap kemenangan dan melepasi cabaran dunia ini

Terima kasih 😊

Sort:  

hb mandak! 😊

You've been upvoted by TeamMalaysia community. Here are trending posts by other TeamMalaysia authors at http://steemit.com/trending/teammalaysia

To support the growth of TeamMalaysia Follow our upvotes by using steemauto.com and follow trail of @myach

Vote TeamMalaysia witness bitrocker2020 using this link vote for witness

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64420.25
ETH 3150.23
USDT 1.00
SBD 3.99