Team Serbia - Takmičenje Za Najbolju Fotografiju "Muzička fotografija"

in #teamserbia6 years ago

Pozdrav dragi stimeri! Danas sam bio kod drugara da napravim par fotografija na temu muzike. Hteo sam da izvučem neki poseban detalj instrumenta i mislim da sam uspeo, ja sam zadovoljan! :D Ima stari bubanj koji mu se nalazi unutar stare kuće, takođe ima i jednu staru akustičnu gitaru. Uz malu obradu fotografije rezultati su odlični. Potrudio sam se da osvetljenje ne bude jednostavno i bez ikakve senke, mislim da baš senke daju drugu dimenziju fotografijama i detaljima.

IMG_7008.jpg

IMG_7001.jpg

IMG_7003.jpg

Ovo je moj odgovor na temu. :)

Sort:  

Hello miroslavrc
You are welcomed by the service of FreeResteem.
We want to bring more people to your post.
If you like our service then put a upvote under this comment.
Thank you for remain with Steemit.

Bravoo, stvarno su odlicni detalji. Bas bas dobro :)

Hvala veliko, drago mi je da ti se dopadaju. :)

opet moram da izdvojim jednu, tjst drugu. :)

Oo, hvala, hvala. :D

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64513.89
ETH 3155.04
USDT 1.00
SBD 4.00