BJELI LUK

in #teamserbia5 years ago

Ovo moram da podjelim s vama.
Prošle noći me probudio bol u glavi, u unutrašnjosti glave , kao kad boli kutnji zub, Pošto nemam kutnje zube predpostavila sam da bol može biti od uha. Noć je, ne ide mi se u hitnu, a bol je jak , nije za trpiti.
Nemam ništa drugo pa uzmem čeno bjelog luka , dovoljno malo da može ući u početak uha a dovoljno veliko da ne ode u kanal. Zasječem ga ukoso i utrpam u uho, tako da ga mogu lako izvaditi. Posle toga sam samo dva puta osjetila onaj isti bol i jednm dosta blaži. Zaspala sam. evo danas me ne boli.
Taj bjeli luk je stvarno moćan. Nisu ga dzaba ljudi označili kao oružje protiv vještica.
Dao Bog da vam ne zatreba, ali neka se zna. "Zlu ne trebalo".

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61763.08
ETH 2899.43
USDT 1.00
SBD 3.49