Lijek za pluća

in #teamserbia5 years ago

Iz ličnog iskustva
Pošto je vrijeme virusa koji napada pluća dobro je znati za ovaj lijek koji je meni pomogao prije tridesetak godina. "Zlu ne trebalo"
Sticajem okolnosti preselila sam iz mjesta koje je vazdušna banja u mjesto u koje sam doselila. Organizam se nije mogao adaptirati na tako zagadjen i vlažan vazduh pa sam prve dvije godine 4 puta imala upalu pluća. Probala sam ovaj lijek posle četvrte upale.Nikad posle ovog lijeka nisam imala upalu pluća. U narodu se kaže da očisti pluća kao staklo.

Potrebno vam je:
250 gr maslaca,(puter), 250 gr meda 200 gr rena, ( hren). Ren izrendajte na najsitnije.
Varjačom mješajte maslac da omekša pa mu postepeno dodajte med i mješajte dok se ne sjedini potpuno
pa dodajte izrendani ren i dalje mješajte dok se ne ujednači.
Lijek se može odmah korisiti.
Koristi se 3x1 supena kašika na dan prije obroka.

Sort:  

✅ Enjoy the vote! For more amazing content, please follow @themadcurator for a chance to receive more free votes!

Congratulations @radinka! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 10 comments. Your next target is to reach 50 comments.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 63096.57
ETH 2954.05
USDT 1.00
SBD 3.55