Virtuelna simulacija portreta pomoću online alata

in #technology6 years ago

Ovu priču započinjem svojom novom profilnom slikom.

Dakle, kada sam se prijavljivala na Steemit nisam baš imala jasnu viziju o tome šta ću i kako ću. Bilo mi je samo važno da dobijem nalog i pristupim platformi, pa tek onda da odlučim da li je to mesto za mene ili ne. Taj odgovor još uvek tražim, pretpostavljajući da ste i svi vi prošli kroz tu fazu.

Svoju profilnu sliku napravila sam totalno bez veze, čekajući na odobrenje naloga i posmatrajući Steemit od spolja, a ne iznutra. Medjutim, sada kada tu sliku posmatram uz svoje postove došla sam do zaključka da se baš i ne uklapa, pa tako i donela odluku da je promenim.

Pošto sam u dubini svoje duše još uvek jedno veliko dete (koje ne želi da odraste), odlučila sam da napravim svoju virtuelnu simulaciju i postavim je kao novu sliku profila.

I evo rezultata:

nova-slika-profila.jpg

Uradila sam to uz pomoć jednostavnog i zabavnog online alata koji se zove AVATAR MAKER

A tu je i tutorijal - možda se nekome dopadne ideja.

line.jpg

AVATAR MAKER

Na prvom koraku odaberite pol (muško/žensko):

1.jpg

I na sledećoj stranici otvoriće vam se ovakva online radionica:

2.jpg

Sada vam samo preostaje da se igrate, odabirom ponudjenih opcija za kreaciju vašeg lika, medju kojima imate (face, eyes, hair, clothes i backs):

3.jpg

Obratite pažnju da neke opcije imaju i svoje pod-opcije, koje se nalaze odmah ispod:

4.jpg

Igrajte se bojama ovde:

5.jpg

Na kraju nemojte da zaboravite da uradite download svoje virtuelne simulacije!

6.jpg

A pre toga odaberite odgovarajući format:

7.jpg

Sada mi preostaje da vam poželim lepu zabavu i lepu virtuelnu simulaciju portreta, koja je u informatičkom rečniku poznata kao "avatar". Neću vam objašnjavati odakle je ova reč preuzeta i šta znači u tradicionalnom smislu, nego ako ste radoznali pronadjite objašnjenje na Google-u. Veoma je interesantno.

line.jpg

Još samo da napomenem da su i tekst i svi screenshot-ovi moji (kao i uvek).

Uradila sam ovo za vas, sa velikim zadovoljstvom i osmehom na licu.
@cryptocica

line.jpg

Sort:  

World of Photography
>Visit the website<

You have earned 6.50 XP for sharing your photo!

Daily Stats
Daily photos: 2/2
Daily comments: 0/5
Multiplier: 1.30
Block time: 2018-09-24T19:37:57
Account Level: 0
Total XP: 26.00/100.00
Total Photos: 4
Total comments: 0
Total contest wins: 0
When you reach level 1 you will start receiving up to two daily upvotes

Follow: @photocontests
Join the Discord channel: click!
Play and win SBD: @fairlotto
Daily Steem Statistics: @dailysteemreport
Learn how to program Steem-Python applications: @steempytutorials
Developed and sponsored by: @juliank

Hi @cryptocica,
Your post "Virtuelna simulacija portreta pomoću online alata" hast just been Resteemed !!! 😉😉😉
BY following us, You have earned our FREE Resteem service, which will increase your viewer.


🙂😉🙂 Unfollow @tow-heed to stop this service😻🙃😻

Odlicno.Ovo moram da probam,malo da se igram.☺

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61383.17
ETH 2915.78
USDT 1.00
SBD 3.61