You are viewing a single comment's thread from:

RE: Telefon görüşmesi yapabilen Google asistanı: Google Duplex

in #technology6 years ago (edited)

Bununla alakalı ben de bir video izlemiştim geçen günlerde. Videoyu hazırlayan kişi hangisinin insan sesi hangisinin yapay zekanın sesi olduğunu belirtmemişti ve ben yapay zekanın sesini insan sesi sanmıştım. Bunun bizim için iyi bir şey olduğunu düşünmüyorum. Gelişmelere açık bir insanımdır ama tablo beni korkutuyor. Gelecekte insanlardan çok yapay zekalardan korkacakmışız gibi geliyor çünkü benim insan sesi olarak yapay zekanın sesini sanmam, insanlara ait konuşurken olabilecek kusurları diğerinden daha fazla yapmasıydı. Bizim kusurumuzu bile öğrenebiliyorlarsa, farklı kötü alışkanlıklarımızı da öğrendikleri zamanı düşünmek dahi istemiyorum

Sort:  

Değişime hazır olmalıyız ve açık olmalıyız. İyisiyle kötüsüyle. Ancak, ben korkudan yana değilim. Tarih boyunca nice değişimler yaşandı ve uyum gösterenler başarılı oldu. Bir de felsefik açıdan baktığımızda, en fazla ne zarar verebilirler ki? İnsanın verdiği zarardan öte ne var?

Aslında yapay zekalar kendimize verdiğimiz en büyük zarar olabilir. Günümüzde bile yarar sağlaması için ürettiğimiz teknolojilerden zarar sağlamasını da biliyoruz. Yapay zeka hakkında da böyle olabileceğini düşünüyorum. Bir zamandan sonra sağladığımız yarar yetmeyecek ve daha başka nerelerde kullanabiliriz'i düşünmeye başladıktan sonra farklı bir düşmanla baş başa kalabiliriz. Karşıt birisi değilim kesinlikle ama sizde söylediniz, kendimize verebileceğimiz zararlar tereddüt etmemi sağlıyor

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63878.79
ETH 3133.72
USDT 1.00
SBD 3.85