tr TÜM TÜRKİYE STEEMİT EKİBİNE ve Tüm Bayan arkadaşlarıma ben hulyaa

in #tekzip6 years ago (edited)

HERŞEYDEN ÖNCE HİÇ BİR HATAMIZ OLMADAN YAŞADIĞIMIZ VE AĞZIMIZIN AÇIK KALDIĞI KÖTÜ BİR OLAY VE SALDIRI SONUNDA VE ÇOK KÖTÜ GEÇEN BİRKAÇ GÜN BOYUNCA KOCAM ULAŞ ÇOK SİNİRLİ VE HASSAS BİR İNSAN OLARAK BU OLAYLA HİÇ ALAKASI OLMAYAN BAZI ARKADAŞLARI HATTA GRUPLARI GEREK BURDAN GEREK FORUMDAN O SİNİRLE SUÇLAMIŞ VE İNCİTMİŞ OLABİLİR AMA YAŞANAN GERÇEKTEN BİZE ÖZELLİKLE ONA AĞIR GELDİ VE KENDİNİ ISRARLARIMA RAĞMEN GEREĞİNİ YAPMAK ZORUNDA HİSSETTİ İNANIN GEREK BİLGİSAYAR GEREK İNTERNET ALANLARINDA DONANIMLI OLMASINA RAĞMEN STEEM LE FELAN İLGİLENEN BİR İNSAN DEĞİDİR
BEN ONUN ADINA HİÇ SORUMLULUĞU OLMADAN ŞÜPHELENME SONUCU SUÇLADIĞI VE İNCİTTİĞİ TÜM ARKADAŞLARDAN BURADAN ÖZÜR DİLİYORUM

KENDİSİ ŞİMDİ DAHA SAKİN AMA DAVA AÇMASINI HENÜZ ENGELLEYEMEDİM KİMSE BU EDEPSİZ İNSAN NE BURDAN NE BAŞKA ALANLARDA BİR DAHA BÖYLE FEVRİ ŞEKİLDE İNSANLARIN AİLESİNİ KENDİSİNİ RAHATSIZ ETMESİN DİYE BU KARARINDAN VAZGEÇMİYOR VE SANIRIM BU HAFTA SONUNA DOĞRU HAZIRLIK BİTEREK DAVA AÇILACAK VE BU İNSAN UMARIZ CEZASINI ÇEKECEK ARTIK BENİM AÇIMDAN ÖNEMİDE YOK ÇÜNKİ O KİŞİ ZATEN DERSİNİ ALDI ALEME İBRET OLDU BAŞINI ARTIK KUMA GÖMDÜ BURADA VERDİĞİ EMEKLERİNDEN HESAPLARINDAN OLDU BELKİDE BU SİTEYE ARTIK HİÇ UĞRAYAMAYACAK DAVA BOYUNCA ZANNETMİYORUM ARTIK KİMSEYİ DE EDEPSİZCE RAHATSIZ ETSİN YANİ YAPAN HER ZAMAN KENDİSİNE YAPAR

Ben arkadaşlar işini uzun zaman eşimin isteğiyle bıRakmış 42 yaşında bir kadınım bir çocuğum var fransa'da büyüdüm ve fransızca arapca birazda ing.ile sırf bu işe daha önce yazdığım gibi sadece çeviri için girdim hem de vakit geçsin bildiğim dillerin paratiğini de yaparım diyerekten bu işi de önce eşim bir hesap açmıştı bana biraz öğretti ama şimdi ben ondan daha iyi biliyorum uzun ısrarlarımdan dolayı böyle terbiyesiz bir adam yüzünden neden emek verdiğim ilerletmeye çalıştığım işi birakayım diye eşimi de ikna ederek tekrar burada suya sabuna dokunmadan devam edicem çünki o kişi bırakın beni ARTIK BURADAKİ HİÇ BİR BAYAN ARKADAŞI RAHATSIZ EDEMEZ DERSİNİ ALDI VE HAKKINDA DA ADALET BULURSA CEZASINI VERECEK
Sonuç olarak kimse burada kadın diye ayıplanıp rahatsız edilmemeli çünki benim postlarımda attığım fotolar face hesabımda da var milyonlarca kadın sosyal medya hesaplarında cirit atıyor fotolarını paylaşıyor bu da normal birşey dolayısıyla bana cazip ve ilginç gelen bu işe kocamında sonunda kabul etmesiyle devam edicem dediğim gibi bir kendini bilmez yüzünden ezilmiş olan biz değil kendisi olmalı kimseyle de bir sorunum olmaz ama kimsenin de benle derdi olmamamasını ve hesabımı rahatsız etmemelerini bundan ben zararlı çıkacağım gibi bu olayda nasıl suçlu kişi en zararlı çıktıysa yine sorumlu kişinin zararlı çıkacağı açıktır e tabi bu 3 4 gün boyunca hesabım baya güç kaybetmiş 30 a milim kalmışken şimdi 22 de yim ama canımız sağolsun yine yükselir zamanla sorun değil
Ben sorumluluğu olmayan sadece şüphe edilerek suçlanan kişilerden tekrar önce kocam ulaş ve kendi hesabım adına özürdiliyorum gerçek suçlunun ise adalet karşısında hesap vereceğini umarak hepinize kazanç demicem ama huzurlu sağlıklı sorunsuz bir hayat diliyorum
Umarım bizi anlamışsınızdrr arkadaşlar anlamayan içinde birşey diyemiyorum çünki herkes kendş açısından haklıdır hepinize buradan en samimi selamlarımı gönderiyorum

Sort:  

Olay nedir hülya abla? Yardımcı olalım #tr topluluğu olarak tacize ve her türlü terbiyesizliğe karşıyız

teşekkürler kardeşim senin gibi çok duyarlı arkadaş yardım etmeye çalıştı sağolsunlar şahsıma internet ortamında yapılan taciz yapılan küfürler ve tehditler aynen eşime de yapıldı o da olayın peşine düştü ama konu hakkında dava dosyası eşim tarafından zaten hazırlanmak üzere ve dava açılacak şimdilik şu msjın bile bir destektir işlerinde başarılar dilerim slmlarımı gönderiyorum

Moralini bozma abla, böyleleri maalesef heryerde var, gereken neyse yapılır. Paylasımlara devam edin :)

You got a 1.11% upvote from @allaz courtesy of @hulyaa!

You got a 1.30% upvote from @upmewhale courtesy of @hulyaa!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 70272.86
ETH 3773.70
USDT 1.00
SBD 3.82