Bazoš na prodej

in #tematydne5 years ago

Amazon vstupuje na český trh a do pár měsíců by se měl přejmenovat.

Novou akvizicí společnosti Amazon se stává český server, kde lidé nabízí použité zboží. Ano, bazos.cz se stane součástí impéria Jeffa Bezose. Akvizice proběha jako blesk z čistého nebe během silvestrovské noci. Dle informace na twitterovém účtu Jeffa Bezose, je z koupi serveru tak nadšen, že hodlá přejmenovat svoji firmu Amazon na Bazos, k čemuž již podnikl první legislativní kroky a také koupil domény bazos.com, bazos.co.uk, bazos.fr a další.


Zdroj: Pixabay - CC0 licence

"Mě moc líbila se představa mít v názvu firmy moje jméno, to byl vždy můj sen. Ten Czech Bejzos je moc pěkný, miluji to. Já bych chtěl přejměnovat moji firmu na Bejzos, to by byl moc krásný novoroční dárek." přeloženo za pomocí služby Google Translator.

Přejmenování firmy jistě přinese vzruch do již tak nervózního akciového trhu, proto Bezos bude pár měsíců čekat a nové označení Bazos bude aktivováno začátkem dalšího kvartálu, 1. 4. 2019. Ano, Bezos koupil Bazoš.

Sort:  

Zpráva dne ;) A líp si přejmenování načasovat nemohli.
Tento týden mě posty v #tematydne obzvlášť baví ;)

Jojo, vychází jim to dobře :)

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 60936.15
ETH 2921.43
USDT 1.00
SBD 3.70