Storage killers / Žrouti paměti

in #tematydne6 years ago
EN
Storage killers

I like the series "Nobody needs" from @mespanta. I like the weekly theme #tematydne she invented.
At first I was glad, I had a lot of funny pictures that would fit into this topic.

For example strange signs, like posted by @godfish. There was a sign from the cash desk near the Cave of Blaník Knights in Rudka, where was written "We open exactly at 9:00 o'clock, no matter what time it is right now." unfortunately was taken on a film. And I probably lost it, like many others.

Other pictures are stored on different hard drives and wait "once I have time" and organize the whole photo archive. Unfortunately, this time seems to be moving away with every other megabyte of photos;)

I was also interested in how @jjprac, who uses a cellphone for different exploration of an unknown. So I think I actually use my cell phone as a picture notebook.

So here are some photos from my cellphone that are totally useless.

They are just storage killers...
CZ
Žrouti paměti

Líbí se mi série "Nikdo nepotřebuje" od @mespanta. Líbí se mi #tematydne, které nám vymyslela.
Nejprve jsem se zaradoval, mám nafoceny spousty obrázků, které by se do tohoto téma vešly a myslím, že by i pobavily.

Například různé cedule, tak jak téma pojal @godfish. Bohužel ceduli z pokladny u jeskyně blanických rytířů v Rudce, na které stálo "Otvíráme přesně v 9:00 hodin, bez ohledu na to, kolik je zrovna hodin." byla vyfocena na kinofilm. A o ten jsem asi nenávratně přišel, jako o spoustu dalších.

Další "tématické" fotografie se mi válí na různých harddiscích a čekají "až jednou budu mít čas" a uspořádám celý fotoarchiv. Bohužel tento čas, zdá se, s každým dalším megabajtem fotek vzdaluje ;)

Zaujalo mě také, jak @jjprac použivá mobil pro různý průzkum neznámého. Tak jsem si řekl, že já vlastně mobil také použivám jako obrázkový zápisník.

Tak tady je několik fotek z mého mobilu, které jsou úplně zbytečné a asi by je nikdy nikdo neviděl ;)

Jsou to prostě jen žrouti paměti...


IMG_20141208_180245.jpg
Calendar like from country, where tomorrow means yesterday...
Kalendář jak ze země, kde zítra již znamená včera...

IMG_20160403_105920.jpg
Traditional party at the end of skiing time on Bukovka hill...
Opékání buřtů na sjezdovce je tradiční ukončení sezony na Bukovce...

IMG_20160926_133539.jpg
Precision in work...
Někdy žasnu nad řemeslnou přesností některých pracovníků...

IMG_20170413_134357_hdr.jpg
Sometimes is necesary to make some fun on the colleague desk.
Někdy je potřeba trochu zpestřit den kolegovi v práci. Ty etikety jsou s lepidlem, které jde opravdu hodně špatně dolů.

IMG_20160204_165339.jpg
Made by french car...
Francouzská auta umí slušně přetavit H4ku...

IMG_20170812_140258_hdr.jpg
Fire-extinguisher in the very right palce...
Hasičák v motorovém prostoru mě také pobavil...

IMG_20160316_095502.jpg

IMG_20160316_095518.jpg

IMG_20160316_095540.jpg
"Unseen" police radar.
Když strážníci v Březové nad Svitavou popustí uzdu své kreativitě, tak je radar první věc, které si u silnice všimnete...

IMG_20150814_173237.jpg
Cheap home made beer cooler.
Na malé sešlosti u grilovacího kamene jsem vozíval malý soudek, vždy již vychlazen v lednici. Jedno velmi horké léto (podobné tomu letošnímu) jsem vezl sud na poslední chvíli a na vychlazení nebyl čas. Ale za 150 Kč a hodinu práce bylo provizorní domácí chlazení hotové...

IMG_20170811_171538.jpg
What can be loaded. Sometimes beer...
Někdy je potřeba vyfotit, co převážím v kufru. Může to být pivo...

IMG_20170717_142249.jpg
... and sometimes something more spicy ;)
... a nebo něco ostřejšího ;)

Sort:  

Ten radar, co vypadá jako pes, přes kterého někdo přehodil celtu, pobavil nejvíc.

Dobrý :-)

Paráda ;-). Krabice mi připomněly mého bývalého zaměstnavatele.

You got a 92.31% upvote from @brupvoter courtesy of @tazi!

Pes-radar je super 😄 . Btw právě pročítám starší články - konkrétně sérii o fotografiích, jsou tam super informace! A to ještě nejsem na konci. Tak snad se něco přiučím nebo naučím.

Jsem rád, pokud se Ti líbí. Snažil jsem se, aby to bylo snadno pochopitelné. Samozřejmě to jsou jen základní informace. Ale pokud se Ti vše z těch článků propojí, budeš mít základ pro další studium ;)

Congratulations @tazi! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the total payout received

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:
SteemitBoard and the Veterans on Steemit - The First Community Badge.

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63892.45
ETH 3117.72
USDT 1.00
SBD 3.87