You are viewing a single comment's thread from:

RE: Tematy Tygodnia #31 - Czy piwo może być niebieskie?

in #tematygodnia6 years ago (edited)

Kurcze, nie wiedziałem że Waszczukowe tak szaleje. 😀
W tym japonskim wodorosty to pewnie niebieska spirulina, ostatnio bardzo modny trend w kuchni i "okolicach", więc kolor jak najbardziej może być naturalny.
Używałem zielonej i ma intensywny "morski" smak, podejrzewam, że ta niebieska podobnie. Nie mam pojęcia jak mogłoby to zagrać w piwie. Próbowałeś piwa z takimi nutami kiedyś?

Sort:  

Jeszcze nie miałem okazji próbować czegoś podobnego, a to dlatego, że nie znam piw, które stosują takie dodatki. Próbowałem szukać, ale narazie z marnym skutkiem. Opinie o wspomnianym przeze mnie piwie nie są zbyt pochlebne, ale wzmianki o morskim smaku jak to ująłeś pojawiają się wśród nich dość czesto. Chętnie bym spróbował, może poproszę kogoś żeby przywiózł z Japonii - ostatnio mnóstwo osób tam lata ;)

No to życzę, żeby wpadło w Twoje ręce! 😉
Myślę, że to może być duży dysonans w odniesieniu do smaku "normalnego" piwa i nie każdemu podejdzie zimne, pieniste o smaku "oceanu" - pewnie stąd te opnie. 😁
Też będę się rozglądał za czymś podobnym bo temat ciekawy i chciałbym przekonać się osobiście jak takie piwo smakuje.

Czekam na drugą warkę od Waszczukowe i jak tylko się doczekam na pewno naskrobię recenzję. A z tym japońskim też pokombinuję - może się uda dorwać ;)

No to trzymam kciuki i czekam na recenzję! 😉
Jeżeli upoluję coś takiego pierwszy to też dam znać czy da się wypić. 😄

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63390.92
ETH 3093.71
USDT 1.00
SBD 3.82