Sort:  

Doskonale to ująłeś :) Nie posiadam takich informacji, wiem natomiast, że bohater tej opowieści jest często zapraszany na różnego typu imprezy gdzie zazwyczaj jest proszony o ponowne opowiedzenie tej historii z jego perspektywy. Przyznaję jednak uczciwie, że nie szukałem zbyt dużo na ten temat, stąd braki w wiedzy.

Spoko, spoko. Pytałem, bo mam nadzieję, że po takim wyczynie został doceniony i ludzie pamiętają jego historię.
Świetny artykuł! 👊

Dzięki, miło mi to słyszeć od kogoś kto sam pisze genialne teksty ;) Pamiętam jeszcze, że gdzieś czytałem, że w wielu wywiadach Donohue mówił o tym, że po powrocie z tej wyprawy przez bardzo długi czas nie musiał kupować sobie piwa. Więc w jakiś sposób na pewno go doceniono. A i do dziś jak już wspomniałem jego wyczyn jest pamiętany, ciężko tylko powiedzieć na jaką skalę.

Ważne, że ktoś o nim pamięta - uważam, że takie postaci po prostu trzeba szanować. 😉

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.12
JST 0.030
BTC 69612.15
ETH 3677.89
USDT 1.00
SBD 3.30