You are viewing a single comment's thread from:

RE: [TemaTYgodnia] Rok tematów tygodnia. Największy i najważniejszy konkurs naszej społeczności.

in #tematygodnia5 years ago

Super podsumowanie. Aż się łezka w oku zakręciła ;) Sam rzadko brałem udział, ale mogę się pochwalić tym, że wygrałem 1/3 edycji w których startowałem. Ponadto jestem aktywnym odbiorcą tekstów TT i mam swoich ulubionych autorów :)

Zaryzykuję stwierdzenie, że TemaTYgodnia to najlepsza inicjatywa na #polish. I skoro przetrwała rok, to przetrwa i kolejny. Bardzo cieszy też to, że poprzeczka jest dość wysoko.

Nawet mi się przypomniał ten październikowy wieczór jak @lukmarcus podzielił się pomysłem na TT na czacie. Kilka osób otworzyło wikipedię, zaczęło losować artykuły i wklejać co śmieszniejsze :D

I jeszcze jedno - kiedyś jeszcze w podstawówce był taki Michał co był zawsze przygotowany na lekcje, zawsze miał odrobione zadanie domowe, dobrze się uczył itp. Pewnego dnia pojechałem pojeździć na rowerze i koło biedronki jak chciałem przejechać na drugą stronę ulicy (jechałem przy ścieżce rowerowej przy chodniku) patrzę - na prawo - nic nie jedzie, na lewo też no to jadę, a że światło miałem zielone to niczego się nie bałem i później jeszcze przez park jechałem i w końcu do domu.

Sort:  

ano był taki Michał :D

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62423.89
ETH 3202.33
USDT 1.00
SBD 3.81