#temaTYgodnia 16 / Kartka z przyszłości.

in #tematygodnia6 years ago (edited)

Post powstał na potrzeby konkursu temaTYgodnia, temat 3 "Jak widzisz przyszłość Steem?"
finger-pressing-button-in-the-air_1134-102.jpg
freepic.com
2020 rok, piątek godzina 8 rano.

Wstaje dziś wyjątkowo wyspana, po odprowadzeniu syna do zerówki przygotowuje kawę i zasiadam do mojego laptopa.

Większość ludzi siedzi na etacie odliczają czas do końca dniówki i wolnego weekendu - a ja nie. Już od 2017 roku zarabiam przez internet, taaak kryptowaluty to mój mały-wielki świat.

Odpalam Chrome a następnie Busy - odkąd wszyscy olali Facebooka, za to że nie miałeś tam wolności słowa to właśnie Busy został królem, krótkich wpisów moich znajomych.
Co ja widzę?! Kaśka jak zwykle maraton kosmetyczka- fryzjerka - zakupy a Daniel wypłacił kolejne 5 tysięcy ze Steemit ten to ma dryg! No tak, ale zaczynał o wiele wcześniej niż ja na tym portalu . W ten zimowy dzień zapragnęłam słońca...tak! Wchodzę na dysk i wyszukuję swoją fotkę z wakacji z Hiszpani jakże tam było pięknie.. Włączam Steepshot i dodaje zdjęcie co znacząco poprawia mój nastrój ;)
Już południe?Czas więc na kilka telefonów. Umówiłam się z kilkoma osobami z insta, że pokaże im jak działa cała sieć steemit czasem trzeba się natrudzić by nowe osoby zrozumiały co to kryptowaluty a gdzie dopiero blockchain ale myślę, że warto - im nas więcej tym lepiej
Kiedyś przecież nie było nas tak wielu "Weterani" - tak nazywam pierwszych kuratorów, nadal prężnie działają na rzecz polskiej społeczności i chwała im za to!
Myślę, że to im zawdzięczamy ten ogromny sukces. To Oni prowadzili Nas za rękę jak robić to dobrze, ogłaszali konkursy, tworzyli boty,gry - po prostu pełen wypas.
Jest już wieczór a ja mam do napisania właśnie post na temaTYgodnia! Ahh ta skleroza..hah.
Wchodzę więc na Steemit, wybrałam temat dot. właśnie steemit-tu. Myślę, że opiszę swoją historię jak się tu znalazłam tak, to jest to. Mario podsyła mi jeszcze na szybko swój zabawny filmik na Dtube zawsze wspierałam tą jego działalność filmową, szybki upvote i komentarz. Lecę się szykować!
21.00
Fryzura jest?Jest!
Make up? Check!
Sukienka? Ubrana!
No to wybijam na imprezę.
Do jutra kochani i niech steem będzie z Wami xD

Sort:  

Bardzo fajna historia z przyszłości :) W 2020 może SBD i STEEM będą warte 50$ od sztuki... I po 5 tysiaczków będzie się wypłacało w ramach tygodniówki :D

Myślę,że spokojnie jest to do zrobienia ☺i trzymam mocno kciuki aby się udało

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66856.70
ETH 3114.05
USDT 1.00
SBD 3.75