Letnia stylizacja z kwiatów #27: Rękodzieło w letnią pogodę

in #tematygodnia6 years ago (edited)

Uwolnij się od ubrań :)

Zawsze w lato przeszkadzało mi noszenie ubrań. Cała się kiszę w przylegających do ciała ubraniach. Ktoś powie – kup sobie ubrania z oddychającej, wysokiej jakości tkaniny. To nie dla mnie. Nie lubię wydawać pieniędzy na kawałek szmaty, kupuję na szmaciakach, więc jakość ubrań z reguły jest adekwatna do ich ceny ;)

QS4A7182.JPG

Pozwól skórze oddychać

A gdy by tak, choć na chwilę poczuć wolność? Zrzucić z siebie te wszystkie ciężkie i wykonane ze sztucznego tworzywa ubrania, a zamienić je na kreacje wykonane z naturalnych, polnych kwiatów?

QS4A7245.JPG

QS4A7212.JPG

Jak wykonać taki strój?

Tanio, szybko, jednorazowo. Wystarczy wybrać się na spacer na łąkę i zebrać trochę kwiatów i liści. Następnie związać zieleninę sznurkiem i ubrać.

QS4A7175.JPG

Połącz się z naturą

W takiej stylizacji możesz śmiało przejść się po łące i poczuć się dosłownie ' jak u siebie'. Polecam wykonać takie doświadczenie każdemu, kto chce pojednać się ze światem, poznać otaczającą naturę. W tym letnim stroju czułam się przez moment częścią łąki. Niesamowite, bo idąc drogą czułam się nieswojo. Jednak, gdy zanurkowałam w trawę, było to już dla mnie zupełnie normalne.

QS4A7187.JPG

QS4A7270.JPG

Stylizacja prosto z łąki

Stylizacja jest idealna na spacer po łące. W takim stroju oddycha się pełną piersią, każdy centymetr skóry chłonie świeże powietrze.

QS4A7188.JPG

QS4A7258.JPG

QS4A7249.JPG

Artykuł zgłaszam do konkursu Tematygodnia #27: 3. Rękodzieło w letnią pogodę

zdjęcia : @artwirus

Sort:  

Czy ten strój jest taki idealny na spacer po łące - szczerze wątpie. Napewno jest bardzo oryginalny, ale również bardzo niepraktyczny. Już widzę oczyma wyobraźni, jak wszystko drapie w skórę i tą ilość owadów, które także lubią kwiaty.

Od siebie mogę powiedzieć, że strój nie drapał mnie w ogóle. Tak jak napisałam w artykule, polecam takie doświadczenie wykonać każdemu kto chce na chwilę wrzucić na totalny luz i pobuszować w przyrodzie. Jeśli masz wątpliwości do strony praktycznej, pozostaje Ci spróbować taki strój na własnej skórze :)

Pięknie, przydałoby się społeczne przyzwolenie na taką wolność :)

Jestem za tym pomysłem :)

Congratulations @smilegirl! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @smilegirl! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60947.53
ETH 2913.40
USDT 1.00
SBD 3.56