Sort:  

Jojo, já osobně mám nejradši tu část kdy poprvé jedu v tuktuku a ten borec říká” Turkish, I am Turkish” :-D no ano mám řidičák, ale jezdil jsem s automatem a jen v autě :-D na motorce naposled minulý rok v Indonésii a to taky automat.. a ještě je dobrý to kolo... popravdě mi řekl až po dvou týdnech že jsem ho vlastně bral bez dovolení 🤣 btw. když seš dlouho na cestách, je možné dělat jisté výjimky... :-)

A vieš čo špekulujem? čím sa zaoberá Tomík v reálnom živote? nedokážem si ho nikam zaradiť, vlasy má trocha ako jaderný fyzik, či? :D
A tak schválne na kt. strane je brzda? ;) heh

Na pravé :D No živí se tímhle :) Tím co dělá... ale zatím to vydělává jen na sebe... má nasmlouvaé pak přednášky, pojede asi do Anglie dělat do skladu a pak hurá na další cestu... :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 65137.70
ETH 3198.14
USDT 1.00
SBD 3.87