saib or khajoor ka mil shake

in #tootky5 years ago

saib aik phal hy r khajoor aik mewa jisy ap tqreeban hr kism ky meethy pkwan me istimal krty hain.ye zaiqa brhany ky sath sath uski sajwat r khobsurti me izafa krta hy.

saib me bht sy important vitamins majood hty hain jo sehat ky liay nihyat hi mufeed hain aik saib ka rozana istimal hmen tamam bemarion sy door rkhta hy.

bilkul isi trah khajoor b hmary jism me calcium r vitamins ki kami ko pora krny me madad krta hy.

dono ka dodh ky sath milap isy or b ziada seht bakhsh bna dta hy aj me apko saib ka shake bnana btaon gi.


image source;https://www.icampinmykitchen.com/2009/12/apple-dates-milkshake.html

treeqa;

1-phly saib lain inhen dho kr cheel lain.

2-ab is ky choty choty tukry kr ky juicer me dalen.

3-aik khas miqdar me khajoren lain r inhen saaf kr ky dal dain.

4-ab is me dodh or cheeni dalen or grind kr lain.

5-juice ksi bartan me nikalen r thnda kr lain.

6-saaf khajoor ky choty choty tukry kr ky is ky pr dal dain juice tyar hy.

Sort:  

Congratulations @urdublog! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 2000 as payout for your posts. Your next target is to reach a total payout of 3000

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Sneaky-Ninja-Throwing-Coin 125px.jpg
Defended (44.05%)
Summoned by @urdublog
Sneaky Ninja supports @youarehope and @tarc with a percentage of all bids.
Everything You Need To Know About Sneaky Ninja


woosh

You got a 50.76% upvote from @minnowvotes courtesy of @urdublog!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65920.41
ETH 3016.79
USDT 1.00
SBD 3.71