sikanjbeen bnany ka treeqa

in #tootky5 years ago

sikanjbeenm ko hm lemo pani b khty hain.ye grmion me bht ziada istimal hny wla mashroob hy.isme lemo ka istimal kia jta hy.


image source;http://withsaltandwit.com/jalapeno-pineapple-margaritas/

pichli post me apko lemo ky faidy btye thy to ab ap khd b andaza lga skty hain ky ye shrbat b itna hi mufeed hga.

sharbt bnanyka treeqa;

1-sb sy phly aik bartan me hasb ezrort pani lain r is me munasib miqdar me cheeni dal kr hilain.

2-jb cheeni sai trah mil jye to is me namak dal kr hilain .

3- ab is me lemo dalen.

4- Ab isy thnda kr lain sikanjbeen tyar hy bht hi mazedar hy khata r nmkeen zaiqa isy hlka b bna dta hy

ap isy mhmno ko b dain phly mahmano ko lasii r sikanjbeen hi pesh kiay jty thy lakin ab hm cold drinks koo ziada ehmiat dty hain jo hmari sehat ky liay khrb hain is liay behtr hy ghr pr bnye jny wly mashroobat isimal kren.

Sort:  

You got a 49.23% upvote from @minnowvotes courtesy of @urdublog!

Sneaky-Ninja-Throwing-Coin 125px.jpg
Defended (58.33%)
Summoned by @livingstory
Sneaky Ninja supports @youarehope and @tarc with a percentage of all bids.
Everything You Need To Know About Sneaky Ninja


woosh

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64223.84
ETH 3158.34
USDT 1.00
SBD 4.29