strawberry ky faidy r strawberry milkshake

in #tootky5 years ago (edited)

garmain a rhi hain dosto blky pichly do dino sy to bht ziada grmi hy to is liay ab grmi bhagany wly mashroob r khano ka istimal aaam ho jye ga.ab me apko apni kch post me mukhtlif qism ky mashrobat bnana sikhaon gi ap me sy bht sy logon ko shyd pta b hga pr phr b ab hm ne is pr kam shru kia to mosam ko made nazar rkhty huay kch khas ghazaon ky mutaliq apko btaon gi.

milkshake hr phal ka bnya jta hy r hmary han bht zada istimal b hta hy khasosan dopehr me jb nokri pesha log thaky hary ghr aty to shidat sy ksi asi cheez ki talab mehsoos krty.

aj me apko strawberry milkshake ka btaon gi r isky sehat ky lihaz sy jo faidy wo b btaon gi.

strawberry aik surkh rang ka bht khubsurat r mazedar phal hy isy asy b khya jta r mukhtlif qism ky meethy pkwan me zaiqa brhany r khobsurti brhany ky liay istimal kia jta.


image source;https://www.dobies.co.uk/Garden/Fruit/Soft-Fruit/All-Soft-Fruit/Strawberries-Continuity-Collection-24--VibrFlamMalWCamb-6-Of-Each_260245.htm

strawberry ky faidy;

1-strawberry ka rozana istimal dil ki bemarion sy tahafuz fraham krta hy.

2-strawberry ka istimal cancer jsy mozi marz sy bachata hy.

3-is me potassium or dosri bht si protein hain jo khoon jamny ky amal ko rokti r ksi b qism ky mafloj krny wly jhtkon sy bachati hy.

ab me apko strawberry shake ka treeqa btaon gi;


image source;https://onelittleproject.com/strawberry-malt-shake/

1-strawbeery sehat ky liay wsy hi itni mufeed to dodh ky sath mil ky sehat ka liay r b ziada ehm bn jti hy.shake bnany liay sb sy phly strawberry lain or isy achy sy saf kren r dho lain.

2- inhen juicer me dalen r us me dodh dal dain.

3-ab is me munasib miqdar me cheeni dalen.

4-agr ap ziada bna rhy to is me ziada sary dodh me mila lain r hilain agr ap pani daal kr zra halka bnana chahty to b koi harj ni.

5-apka strawberry shake tyar hy pien r grmi bhagaen.

Sort:  

Congratulations @urdublog! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published more than 70 posts. Your next target is to reach 80 posts.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

You got a 42.79% upvote from @minnowvotes courtesy of @urdublog!

Sneaky-Ninja-Throwing-Coin 125px.jpg
Defended (46.68%)
Summoned by @urdublog
Sneaky Ninja supports @youarehope and @tarc with a percentage of all bids.
Everything You Need To Know About Sneaky Ninja


woosh

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.13
JST 0.031
BTC 61553.99
ETH 2881.27
USDT 1.00
SBD 3.54