Bizim Zamanın 23 Nisanları [Cointurk 26. Projesi] [ahmetay#0166]

in #tr6 years ago

Merhaba. Bu yazımda Cointurk 26. Projesi kapsamında İlkokul yıllarımdaki 23 Nisanlar'dan bahsedeceğim.

Üzülerek söylemeliyim ki o günlerden bir tek fotoğraf bile yok elimde. Tabi o zamanlar bizim hayatımızda olmayan şeylerdi fotoğraf veya fotoğraf makineleri... Belki öğretmenlerimiz çekmiştir. Ancak malesef bize ulaşan veya bulabildiğim bir fotoğraf yok.

Neyse. Benim İlkokul yıllarımda 23 Nisan, okul hatta köy için tam bir bayram tam bir şölen anlamına geliyordu. Neredeyse tüm köy kadın erkek çocuk ayrılmaksızın okulun bahçesinde ve çevresinde toplanır ve kutlamaları yapılan yarışmaları izler ve alkış tutardı. Oyun havaları eşliğinde yapılan sandalye kapma yarışması bir düğünü andırırdı. Yoğurt yeme yarışı, bisküvi yeme yarışı, halat çekme, bayrak yarışı hepsi ayrı bir güzeldi. Halat çekme yarışı güçlü kuvvetli olanların sahnesiydi, bayrak yarışı ise hızlı olanların kendini gösterme alanıydı. Hepsinin yeri ayrı ve kıymetliydi...

Gelelim benim branşıma :) Ben tam bir el arabası yarışçısı idim. 3 yıl aynı yarışa aynı arkadaşla katıldık. 2 yıl üst üste kazandık. Ancak son katıldığımda herkes bizden çekinirken bir talihsizlikle kaybettik. Ondan sonrada hiçbir yarışa katılmadım katılmakta istemedim zaten.

Şimdi burada o günlerin fotoğraflarını asabilseydim bir harika olacaktı ama malesef...

Birçok şey eskiden daha güzeldi sanki. Ama her neyse...

Herkesin 23. Nisan Çocuk Bayramını kutlarım :)

Sort:  

Merhaba @a-peiron,

Yazınız @trdaily tarafından otomatik olarak seçildi. Ve @trdaily curation trail'i takip eden
@emrebeyler hesabından da oy aldınız.

@trdaily curation trail'e bu adresten katılabilirsiniz.

Yine görüşmek üzere! :)

Desteğiniz için teşekkür ederim.

@resteemator is a new bot casting votes for its followers. Follow @resteemator and vote this comment to increase your chance to be voted in the future!

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 61258.08
ETH 2873.80
USDT 1.00
SBD 3.56