Steemit İle Tanışmam [Cointurk 12. Projesi]

in #tr6 years ago

Merhaba ben Ahmet. Bu yazıyı Cointurk 12. Projesi kapsamında yazıyorum.

Ben aşağı yukarı 8 yıldır ciddi bir sosyal medya takipçisiyim. Bir çok sosyal medya platformunu kullanıyorum. Ancak yukarıda da söylediğim gibi takipçi olarak kullanıyorum. Paylaşım yapmayı fazla sevmiyorum.

Steemit'i yıllardır blog yazarlığı yapan abimden duydum ve katılma kararı aldım. İlk başlarda her yeni kullanıcı gibi neyin ne olduğunu anlayamasamda zamanla steemitin nasıl bir platform olduğunu nasıl işlediğini ve nasıl kullanılması gerektiğini öğrendim. Ve hala da öğrenmeye devam ediyorum.

Steemit, özgün içerikleri ile diğer araçlara göre ayrı bir yere sahip. Ve bu şekilde gün geçtikçe büyüyor ve daha çok kullanıcıya sahip oluyor. Bu gidiş ümit verici duruyor.

Not: Bu yazıdan elde ettiğim kazancı power up yapacağım.

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.029
BTC 69460.45
ETH 3683.07
USDT 1.00
SBD 3.24