Tez Telaşı (Yüksek Lisans)

in #tr6 years ago

5606.jpg

2014 yılından beri sürüncemede olan bir yüksek lisans eğitimim var. 2.5 yıl önce ders dönemini bitirip tez konumu belirlemiştim. Ancak işimden ve başka bazı sebeplerden dolayı yoğunluk olduğu için bir türlü teze başlayamadım. Burada biraz da olsa tembellikte etkili olmuş olabilir. :)

Bir işin böyle sürüncemede kalması, karar verememek, arada kalmak gibi şeyler insana gerçekten ciddi bir can sıkıntısı ve bıkkınlık veriyor. Bu yüzden son bir kaç aydır bırakma meselesini bile düşünmeye başlamıştım. Ancak geçen yıllarda vermiş olduğum emeği, maddi manevi ayırdığım zamanı ve en önemlisi de danışmanımın bize olan güvenini hiçe sayamadım. Ve sonuçta tezi hazırlamaya karar verdim.

Danışmanımla görüşüp, bir taslak isteyerek çalışmalara başladım. Bugün itibariyle de tezim için bir giriş yazmış bulunuyorum. Başlamak bitirmenin yarısıdır derler. Umarım benim için de öyle olur. Yazın ciddi bir yoğunlaşma ile tezimi bitirmeyi planlıyorum. İnşallah 2019'un Ocak ayına kadar da tezi savunacak hale getirebilirim.

Her çalışan başaramayabilir, ancak başaranlar hep çalışanlar arasından çıkar.

Gelişmeleri buradan sizlerle paylaşacağım. :)

Herkese çalışmalarında başarı ve bol kazançlar dilerim.

Kaynak: görsel

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by ahmetay from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64485.37
ETH 3156.53
USDT 1.00
SBD 4.05