23 Nisan'daki bir bando hatırası [Cointurk 26. Projesi] (@akifane#1487)

in #tr6 years ago

Kaynak

Herkese merhaba, şimdiden 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nız kutlu olsun çocuklar ve hep çocuk kalanlar:)



Uzun yıllar geçmiş üzerinden ama hatırladığım anım o kadar az ki... Sanki biri bir silgi almış ve tüm yaşadıklarımı silmiş. Silgi de "arı maya" lı kokulu silgi olmalı tabii ki:)
Hatırladığım bir anım var ki şimdi bile geçmişteki 'küçük ben'e üzüldüğüm:(

İlkokul 3 veya 4. sınıfa gidiyordum. Bir gün öğretmenimiz sınıfta benim ismimi söyledi ve

Seni bando takımına seçtim, aşağıda prova yapacaklar şimdi, hadi git dedi.

Ben o sıralar o kadar kendine güvensiz bir çocuktum ki belki de buna sebep olan, ailem tarafından hep arkadaşlarımla kıyaslanmamdı.

Bak komşunun çocuğu hemen okumayı sökmüş,
bak komşunun çocuğu ne de güzel konuşuyor,
bak komşunun çocuğu şunu ne güzel yapıyor bunu ne güzel yapıyor...

Hay o komşunun çocuğu, diye içimden kızıyor ve daha da içe kapanık bir çocuk olarak büyüyordum.

İlk defa bando takımına gitmem için bir teklif gelmişti ama ben ne yaptım?
Tabii ki kendine güveni olmayan her çocuğun yapacağını yaptım ve teklifi kabul etmedim:( Hem de ne söyleyerek...

Ama öğretmenim ben yapamam ki, çalmasını bilmiyorum:(

"Sanki herkes annesinin karnında öğreniyor, işte öğretecekler ne aptalsın"
diyorum içimden ama nafile. Öğretmenimin çabaları sonuçsuz kaldı ve yerime başkasını seçti.

Kaynak

Giydi güzelce kırmızı ceketi, taktı boynuna bando davulunu ve okul bahçesinde dıtdırıdıtdıt dıtdırıdıtdıt dıtdırıdıtdıt dııııııtdııt diye havalı havalı yürüyerek çalmaya:)

O zaman kedinin ciğere bakışı gibi camdan onları izliyordum. Çok hüzünlü bakıyordum o ânıma gittim de şimdi kendimi bağrıma basasım geldi... Zavallı çocuk...

Daha sonra da bir daha böyle bir fırsat önüme gelmedi:(


Bir keresinde de okul bahçesinde erkenden toplanmıştık ama aniden bastıran yağmurla birlikte evlerimize dağılmak zorunda kalmıştık. Zaten her 23 Nisan'da yağmur yağardı öyle değil mi? ☺

Kaynak

Çocuklarınızı sevin ve onları başka çocuklarla kıyaslamayın asla...
Her çocuk özeldir her biri başka bir renk taşır, farklı farklı çiçeklerdir. Onları açmadan soldurmayın...


Okuduğunuz için teşekkür ederim.☺

Sort:  

Merhaba 26. Proje kapsamında kurallara uyulmamıştır. Kuralları gözden geçirip uyguladığınızdan emin olun. Projenizi düzelttikten sonra discord destek ekibi ile iletişime geçiniz. DQmaaEKKK9hjhzBd4MTr5avU6uyQ6czZ3zTdRd5BNtRrMnw.png

teşekkür ederim uyarınız için, konunun altına yorumumu bıraktım🙂

İİlgilenildi.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 63252.23
ETH 3035.50
USDT 1.00
SBD 3.73